Ben Affleck skal instruere den kommende Batman-solofilm. I et nyligt interview antydede han, at han var tæt på at sætte sig i instruktørstolen i et endnu større projekt: “Star Wars: The Force Awakens”.

Se også: Officielt: Ben Affleck instruerer ny Batman-film!

Det er ComicBookMovie.com, der bringer historien. I et interview til talkshowet ‘Any Given Wednesday’ blev Affleck spurgt, om han var i spil til instruktør-jobbet i “The Force Awakens”. Hans svar var langt fra afvisende:

”Det ville ikke være høfligt at tale om de jobs, man har takket nej til. Men jeg har fået en masse tilbud,” lød Afflecks svar.

Det var som bekendt J.J. Abrams, der fik opgaven at instruere “The Force Awakens”, der blev den mest indtjenende film i USA nogensinde.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Geekalot 7 år siden

Nu temlig glad for han ikke blev :) Ikke ment han ikke kan lave film, for det har han bevist mange gange at han kan, dog ikke lige så sikker på StarWars lige er hans tjans :)
Gravatar

#2 Mads47 7 år siden

Jeg kan heller ikke rigtig forstille mig ham instruere den slags film. Kunne være spænende med en Star Wars story film fra hans side.
Gravatar

#3 Carmul 7 år siden

Jeg ville hellere vælte på en cykel med Rasmus Seebach i hørebøfferne end at se en SW film instrueret af Ben Affleck. Bevares, han er en god instruktør, men den her genre er helt off-road for ham. Det duer bare ikke. Lidt lige som ham fritsen der instruerede den nyeste Star Trek. Verden er af lave. Men der bliver andre tider!
Gravatar

#4 Driver 7 år siden

Jeg finder det højest omsonst, at I kan udtale jer om Afflecks evner til at instruere Sci-Fi blockbusters, blot fordi manden ikke har prøvet det før. For såvidt har han leveret topkvalitet med alle de genre, han har kastet sig ud i indtil videre, who's to say, at han ikke kan gøre det samme med Star Wars?

At jeg så også synes, han bør bruge sin tid og evner på andet end al det Star Wars pjat, det er en anden snak. Det er bedre at lade de lidt "meh" instruktører som Abrams om den slags, synes jeg.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 silegnaV 7 år siden

#4 Word.

Skriv ny kommentar: