Efter “Avengers: Age of Ultron” tog instruktør Joss Whedon en pause fra Marvel og superhelte. Ja, faktisk ville han aldrig mere lave superhelte-film, sagde han. Nu flirter han med “Black Widow”.

Se også: Joss Whedon om mere MCU: Jeg vil lave en “Jessica Jones”-agtig historie

En “Black Widow”-film er endnu ikke blevet bekræftet af Marvel Studios-chefen Kevin Feige, men han har mere eller mindre lovet fans og ikke mindst Scarlett Johansson, skuespilleren bag, at den kommer en dag. Og til den tid så vil Joss Whedon sige ja tak, hvis han bliver spurgt:

”Jeg synes, at karakteren er virkelig interessant og meget nede på jorden, så det er den slags action, som der ville blive mindre af med en som Thor eller The Vision. Når det går mere i retning af Superman, så er det vanskeligt at fastholde den slags grynet action, som Russo-brødrene laver så smukt,” siger Joss Whedon til IGN.

Whedon har tidligere fortalt, at han gerne vil lave en slags “Jessica Jones”-film – med henvisning til Marvel-serien på Netflix. Og det kan altså meget vel blive med “Black Widow”:

”En spion-thriller, en god, paranoid slags John Le Carré på stoffer af en slags. Og så er Scarlett Johansson bare så skøn. Hun arbejder så hårdt, men hun bruger det meste af tiden på at få mig til at grine, det ville blive så sjov en optagelse.”

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Jach 7 år siden

You heard him Marvel. Make it happen :)
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#2 Gridlock 7 år siden

Jach (1) skrev:
You heard him Marvel. Make it happen :)


Tror jeg kan garantere at hvis DCs Wonder Woman bliver en succes, tør Disney/Marvel IKKE og lade en ligne mulighed gå fra sig for og tjene penge og så vil de helt klart ringe Joss Whedon op og be ham instruere en Black Widow solo film.
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

Forstår stadig ikke at den ikke er lavet endnu Scarlett ejer den rolle lige så meget som R Junior ejer Ironman.

Skriv ny kommentar: