De fleste anser en film-trailer for en forsmag på, hvad man kan vente sig af den endelige film. Men ikke DC Films, der har fjernet flere af de scener, som er med i traileren til “Suicide Squad”, fra den endelige film. Det får nu vred fan til at gå rettens vej.

Se også: Jokeren blev klippet fra stor til lille rolle i “Suicide Squad”

Det er MovieWeb, der har opfanget historien om Reddit-brugeren BlackPanther2016, som nu vil sagsøge DC Films for falsk markedsføring.

Det er specifikt en række scener fra traileren med Jokeren, der nu ikke er at finde i den endelige biograf-version. BlackPanther2016 opremser således de mange manglende scener, som han specifikt havde glædet sig til:

”Jeg fortalte biografen om denne uretfærdighed, og jeg sagde, at jeg ikke fik, hvad jeg kom for at se… Jeg vil have mine penge tilbage. De grinede af mig og smed mig ud. Så nu bringer jeg det for retten,” skriver BlackPanther2016, der foruden sin billet også vil have refunderet sine udgifter til benzin, som han brugte for at køre til biografen.

“Suicide Squad” får premiere d. 11. august.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (21)
Gravatar

#1 moulder666 7 år siden

Jeg fortalte biografen om denne uretfærdighed, og jeg sagde, at jeg ikke fik, hvad jeg kom for at se... Jeg vil have mine penge tilbage. De grinede af mig og smed mig ud. Så nu bringer jeg det for retten,"


Who needs stand up comedy when you have the real world?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Jach 7 år siden

moulder666 (1) skrev:
Who needs stand up comedy when you have the real world?

Exactly :D
Dog støtter jeg ham dog lidt. Sker lidt for tit at traileren/trailerne/reklamen viser noget fra en scene der ikke er med i filmen, andre produkter må ikke gøre sådan noget og synes heller ikke film skulle slippe.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

Ville også have grint af ham og smidt ham ud, vil gå ud fra det er endnu en tosset amerikaner ? :)
Gravatar

#4 Salene 7 år siden

Sådan er man da altid,blevet taget røven på^^
Gravatar

#5 moulder666 7 år siden

Jach (2) skrev:
Exactly :D
Dog støtter jeg ham dog lidt. Sker lidt for tit at traileren/trailerne/reklamen viser noget fra en scene der ikke er med i filmen, andre produkter må ikke gøre sådan noget og synes heller ikke film skulle slippe.


Tjoh - men Adam Sandler kan også nogle gange skrue trailere sammen, der får hans film til at fremstå som sjove - og så er resultatet jo alligevel røv og nøgler. :P
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 X&O 7 år siden

Man må da give manden at han er fair i sine krav. Han forventer ikke flere millioner som de ellers har for vane derovre når de sagsøger hinanden.
Gravatar

#7 cain 7 år siden

X&O (6) skrev:
Man må da give manden at han er fair i sine krav. Han forventer ikke flere millioner som de ellers har for vane derovre når de sagsøger hinanden.


/sigh
Gravatar

#8 Therewillbeblod 7 år siden

Syntes han lyder lidt som en tegning...men hvis der ligefrem er tale om scener med Jokeren, som vises i traileren, som så ikke er med i selve filmen, kan jeg da godt forstå han er lidt sur. Især hvis den eneste grund til at han ville se filmen var Letos fortolkning af Jokeren som trak ham ind i biffen.

Syntes at "A Million Ways to die in the west"-fremviste noget som burde ha' været det års sjoveste film, men føj den ramte fælt forbi. Men der var vidst ikke ligefrem scener som blev cuttet?

Tempo og det hele var bare tusind gange bedre end i selve filmen og alle de bedste jokes var ligesom brugt på forhånd....en skam...
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#9 kenze2288 7 år siden

Hvis de decideret har klippet en hel del scener ud som der er i traileren, så vil jeg da mene han har ret i sin sag. Det er lidt noget andet når de kun viser det bedste i traileren og filmen så er lort. De scener er da i det mindste med i filmen. Hvis de slet ikke er med er det da falsk reklame, det er jo ikke ligefrem fordi der er en disclaimer der siger nogle scener kan blive udeladt. Ville nærmere opfordre folk til at gøre det samme hvis det er tilfældet, end kalde ham en tegning som nogen gør. Det er da forrykt man kan reklamere for en film med scener som så slet ikke er med.
Gravatar

#10 Clint 7 år siden

#9 Enig :)

Skriv ny kommentar: