Der var ikke meget Joker i “Suicide Squad”. Det har fået enkelte vrede fans til at sagsøge Warner Brothers for falsk markedsføring. Det lader til, at Joker-skuespiller Jared Leto deler deres frustration. Han mener angiveligt, at “Suicide Squad” er en helt anden film end det projekt, han oprindeligt sagde ja til.

Se også: Jared Leto om “Suicide Squad”: Der var nok Joker til en hel solofilm

Det er Batman-news.com, der erfarer, at Leto er meget utilfreds med hele processen omkring “Suicide Squad”. Leto har fornyligt talt åbent om sine frustrationer ved et Q&A-arrangement. Batman-news bringer ingen direkte citater, men opsummerer Letos budskab:

”Han var meget ærlig omkring filmen. Sin skuffelse over, hvad han har hørt om biografversionen (han har stadig ikke set den). Han føler sig snydt til at være en del af noget, der blev præsenteret for ham som noget ganske andet. Han troede, det ville blive mere kunstnerisk, end det blev. Han føler sig overvældet over alt det had, der bliver rettet mod Jokerens look.”

“Suicide Squad” kan ses i de danske biografer netop nu.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Jack Slater 7 år siden

Håber at Jokeren får en stor rolle i Afflecks solo-film
Gravatar

#2 Juiceren 7 år siden

"han har stadig ikke set den" <-- Måske han burde gøre det inden han dømmer?
Men med det sagt så var den godt nok lidt skuffende lige mht. Jokeren i forhold til det hype der var. Omvendt lider den nok også af at mange sammenligner med Heath Ledgers version.
Gravatar

#3 Star Trek fever 7 år siden

Der var rigeligt af Joker i den film. Eller det var der faktisk ikke. Var Jokeren i det hele taget med? I så fald var det den ringeste præstation nogensinde....
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#4 Carmul 7 år siden

NU har jeg heller ikke set filmen endnu, men jeg husker starten af hypen. Hvor der ikke var andet at tale om end jokeren. Derfor havde alle nok troet at det nærmest var en Joker-film med ekstra venner i baggrunden. Der kom billeder og diverse info om jokeren konstant. Og når han så, åbenbart, ikke har en særlig stor rolle i filmen, så kan jeg godt forstå folks reaktioner. At Leto så overhovedet ikke har set filmen endnu, kan jeg absolut slet ikke forstå. Er der ikke en screening af filmen for de involverede inden den bliver udgivet til det brede publikum? Har han ikke haft rig mulighed for at se den, inden den udkom? Kan han måske slet ikke li' at se sig selv på den store skærm? Synes det lyder mystisk at man nægter at se noget som man har brugt flere år af sit liv på at få op at stå. Som at være brobygger og derefter nægte at køre over broen selv. Suspekt opførsel.
Gravatar

#5 arnem 7 år siden

#4

Det er ret standard at folk ikke nødvendigvis ser de film de er med til at lave. Det er jo for de fleste filmfolk et arbejde, såvel som en passion.

Kokke spiser sjældent på den restaurant de selv arbejder på.
Gravatar

#6 mbelholm 7 år siden

#4
Fantastic 4 (2015) var der også RET meget ballade omkring den film, og Susan Storm som blev spillet af Kate Mara, så heller ikke filmen efter den udkom, og tror stadig ikke hun har set den.
Så det er faktisk ret normalt.

Her er et klip hvor Jared Leto var hos Conan O'Brian hvor de viser et klip fra Texas Buyers Club hvor Leto var med, og lige før de skal vise det klip, gemmer Leto sit ansigt, fordi at han faktisk ikke kan lide og se sig selv.
[url=
Gravatar

#7 Carmul 7 år siden

#4 og #5 - Ja, det havde jeg luret lidt, men ville man ikke se filmen når nu anmeldelserne trækker i den negative retning? Måske bare for at bevise overfor sig selv, at man ikke har gjort det skidt, men at det er en anden der er ansvarlig for den negative kritik?
Gravatar

#8 Geekalot 7 år siden

Forstår ikke folk går så meget op i Jokeren, for mit vedkommende er det Margot robbie der trækker mig ind og se den, tror hun er noget nær perfekt castet til den rolle :)
Gravatar

#9 Star Trek fever 7 år siden

Geekalot (8) skrev:
Forstår ikke folk går så meget op i Jokeren, for mit vedkommende er det Margot robbie der trækker mig ind og se den, tror hun er noget nær perfekt castet til den rolle :)


Hun har ihvertfald kroppen til den rolle :-D

Men ja, hun er god. Tror mere at snakken om Jokeren, bunder i at han er ikonisk. Uanset filmen. For mig var det en skuffelse at de ikke havde Jokeren med. Men derimod en gut med metaltænder.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#10 David Munch 7 år siden

Star Trek fever (9) skrev:

Men ja, hun er god. Tror mere at snakken om Jokeren, bunder i at han er ikonisk. Uanset filmen. For mig var det en skuffelse at de ikke havde Jokeren med. Men derimod en gut med metaltænder.

Jaws fra James Bond? 8)

Skriv ny kommentar: