Han følte sig godt, gammeldags røvrendt af Warner Bros., da rollen som Jokeren i “Suicide Squad” blev klippet ned fra en stor til en lille rolle. Nu får Jared Leto et plaster på skuespiller-såret med en rolle i “Blade Runner 2”.

Se også: Jared Leto er utilfreds med “Suicide Squad: Føler sig snydt af Warner Bros.

Det er nemlig også Warner Bros., der både distribuerer og co-producerer Denis Villeneuves kommende fortsættelse af Ridley Scotts sci-fi-klassiker, “Blade Runner”. Så nu forsøger Warner angiveligt at gøre Oscar-vinderen Leto glad igen med en rolle i den længe ventede sequel:

”Vi er begejstrede for, at Jared har accepteret at spille en nøglerolle i ‘Blade Runner’-fortsættelsen. Han er en fænomenal skuespiller, og vi ved, at han vil skabe en i sandhed mindeværdig karakter,” lyder begrundelsen for at caste Jared Leto, skriver MovieWeb.

Dermed slutter Leto sig som den sidste til et stjernespækket cast med navne som Ryan Gosling, Harrison Ford, Robin Wright, Ana de Armas og Dave Bautista.

“Blade Runner 2” får premiere i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Viking Wizard 7 år siden

Hvor har I fra, at det skulle være som et plaster på såret!?
Intet sted i den artikel, I citerer som kilde, står der, at det skulle være tilfældet. MovieWeb skriver helt nøgternt, at Leto har fået en rolle i opfølgeren til Blade Runner - og ikke mere.
Så hvor er belægget for at køre sådan en tabloid-vinkel på historien? At Warner Bros. distribuerer begge film er simpelthen ikke nok til den konklusion....
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#1 En rolle i en film som 'Blade Runner 2' må naturligvis være en god ting oven på en skuffelse, som han åbent har erklæret, at forløbet med 'Suicide Squad' var for ham. En god ting efter en dårlig er et plaster på såret. Vi skriver intet ultimativt omkring motiverne, men at Warner gerne vil holde en af deres store stjerne glade, er altså hverken kontroversielt eller opsigtsvækkende at konkludere. Det er berettiget spekulation.
Gravatar

#3 X&O 7 år siden

Viking Wizard (1) skrev:
Hvor har I fra, at det skulle være som et plaster på såret!?
Intet sted i den artikel, I citerer som kilde, står der, at det skulle være tilfældet. MovieWeb skriver helt nøgternt, at Leto har fået en rolle i opfølgeren til Blade Runner - og ikke mere.
Så hvor er belægget for at køre sådan en tabloid-vinkel på historien? At Warner Bros. distribuerer begge film er simpelthen ikke nok til den konklusion....


Sådan læste jeg det også. Da jeg så genlæste det kunne jeg godt se at der ikke præcist stod det, men rent kommunikativt peger det i den grad i retningen af at det skulle være derfor.
Gravatar

#4 Ceepa 7 år siden

Selvfølgelig vil de gerne bibeholde Leto i deres fold og dette er en måde at gøre det på. Når det så er sagt, så forstår jeg godt WB. ikke brugte ham mere i Suicide Squad. Så den i går og fy for satan han spiller elendigt og mere af ham i Suicide Squad ville have været katastrofalt i en i forvejen katastrofal film. Efter min mening. Det virkede ikke som om det var hans karakter. Han prøvede alt for meget at ramme Ledgers præstation. (IGEN min synsvinkel... Sådan er det med film... Fordi en syns en film og/eller en præstation er god, betyder det ikke alle kan lide det/den.)
Gravatar

#5 holddakæft 7 år siden

håber han vil laver mere joker
Gravatar

#6 cain 7 år siden

Viking Wizard (1) skrev:
Hvor har I fra, at det skulle være som et plaster på såret!?
Intet sted i den artikel, I citerer som kilde, står der, at det skulle være tilfældet. MovieWeb skriver helt nøgternt, at Leto har fået en rolle i opfølgeren til Blade Runner - og ikke mere.
Så hvor er belægget for at køre sådan en tabloid-vinkel på historien? At Warner Bros. distribuerer begge film er simpelthen ikke nok til den konklusion....


Morten fejlgaard har jo gjort dette til en spekulativ tabloid side. Du tager da ikke filmz seriøst længere vel?

Skriv ny kommentar: