Der bliver hele 67 karakterer i den tredje “Avengers”-film, “Infinity War”. Men selv om forholdet imellem Marvel Studios – der ejer “Avengers” – og Fox-Marvel – der ejer “X-Men” – er blevet bedre den seneste tid, så er der intet, som tyder på, at vi får “X-Men” at se på besøg hos “Avengers” i den nærmeste fremtid.

Se også: ”Avengers”-chok: Steve Rogers er ikke Captain America i “Infinity War”

Det er Russo-brødrene, der står bag den kommende “Avengers”-film, som afviser, at der blandt de 67 karakterer skulle gemme sig en række X-Men som Wolverine, Mystique eller Magneto:

”Lige nu er der ikke snakke vedrørende ‘X-Men’. Jeg ved ikke, om der bag scenerne har været snakke, eller om der er snakke lige nu, men vi har i hvert fald intet hørt,” siger Joe Russo til ComicBook.

Således skal vi nok vente et stykke tid endnu, før MCU forener alle sine mest kendte og elskede karakterer i én og samme film.

“Avengers: Infinity War” får premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Hive 7 år siden

Fjollet "nyhed". Selv hvis instruktørerne vidste, at X-Men ville komme med, kunne de naturligvis ikke gøre andet end at benægte. Svaret på sådan et spørgsmål vil altid være "nej", uanset om det er sandt eller ej.

Med den succes, som det har været at have Spider-Man med i Civil War, sammenlagt med den mangel på samme, som Fox har haft med Fantastic Four samt det faktum, at Marvel og Fox for nyligt blev enige om at lade Fox lave X-Men tv-serier (hvilket krævede en ny aftale), tror jeg bestemt ikke længere, at en eventual sammenblanding af deres filmuniverser er umuligt.

Jeg siger ikke, at det står ligefor - og de er sikkert stadig langt fra hinanden. Det sker nok ikke i tide til nogle af de to Infinity War film. Men det er ikke længere så umuligt, som det har været. Måske kan deres Legion TV-serie endda bruges til at sammensmelte deres universer. Både Marvel og Fox ved godt begge, at en evt. Avengers vs. X-Men film har potentiale til at blive den største biografsucces nogensinde.
Gravatar

#2 SublimeKen 7 år siden

Det giver ingen mening at bringe X-Men ind i Avengers universet, og ser det næppe ske lige foreløbig. Måske i fase 4 eller 5, når fox har rebootet X-Men universet.

Skriv ny kommentar: