Superhelte er mere end deres hemmelige super-identitet. De er splittede imellem civil og super. Med og uden maske. Men sådan ser det ikke ud til at fortsætte for Steve Rogers, der indtil nu har været leder for Avengers-holdet som Captain America. Men det er han ikke længere.

Se også: ”Civil War”-instruktører: Splittelsen fortsætter i ny “Avengers”

Det afslørede slutningen af “Civil War” nemlig. Her smed Steve Rogers nemlig sit Captain America-skjold. Og det havde stor betydning, forklarer Russo-brødrene, der også skal instruere “Avengers: Infinity War”:

”At han smed det skjold, er ham, der lægger den identitet fra sig. Det er ham, som indrømmer, at identiteten som Captain America er i konflikt med det meget personlige valg, som han traf,” siger Joe Russo til The Huffington Post.

Dermed åbnes der nu op for, at Steve Rogers kan påtage sig en anden super-identitet. Og ikke mindre vigtigt så kan en anden Avenger få muligheden for at samle skjoldet op og blive den nye Captain America.

“Avengers: Infinity War” får premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 The_Corrector 7 år siden

Filmz.dk skrev:
Dermed åbnes der nu op for, at Steve Rogers kan påtage sig en anden super-identitet. Og ikke mindre vigtigt så kan en anden Avenger få muligheden for at samle skjoldet op og blive den nye Captain America.


Med andre ord, Chris Evans er ved at skrive sig selv ud af Marvel universet.
Det har jo længe været kendt, at hans kontrakt snart udløber. Det et smart træk, at smide skjoldet og lade en anden samle det op. I mens bliver han en anden superhelt, som måske dør og *Kaboom What!*, så er han ude. Disse ting sker ikke bare fordi man ønsker det skal gå i den retning. De sker for at skrive ham ud på en måde, som er både ham og os fans værdig.
Gravatar

#2 kblood 7 år siden

Altså, det mener jeg har været på tale i længere tid at det skulle være en anden som skulle være Captain America, måske ham der som flyver.

Det er jo også sket i Marvel serien. Synes jeg kan huske at det ikke burde betyde at han dør.
Gravatar

#3 SublimeKen 7 år siden

Steve Rogers uden sit skjold? Det er jo det der gør ham ikonisk. Ved godt de gjorde ham til Nomad i tegneserierne, men uden hans skjold, så mister han lidt det der gør ham special visuelt. Bucky har jo sin metalarm, så hvis det er ham de har tænkt sig at give skjoldet, synes jeg det er lidt ærgeligt.

Men Russo brødrene kan sikkert få det til at fungere. Det har i hvert fald ikke skuffet mig endnu.
Gravatar

#4 Gangstalicious 7 år siden

Steve Rogers har haft andre aliaser igennem tiden, bl.a. Nomad som SublimeKen er inde på, så det behøver bestemt ikke at betyde, at Chris Evans er på vej ud. Det kan ligeså godt betyde, at man vil lave Secret Avengers, men der er også min. to figurer i det nuværende MCU-lineup, som kan overtage rollen som Captain America, hvis man følger tegneserierne.

Skriv ny kommentar: