Det er allerede officielt, at “Guardians of the Galaxy”-holdet skal medvirke i den næste “Avengers”-film, “Infinity War”. Nu afslører Star-Lord-skuespilleren Chris Pratt, hvem han gerne ser sin Marvel-karakter møde.

Se også: Første klip fra Marvels “GOTG 2”: Sly Stallone og Kurt Russell er med!

Og det er hverken Iron Man eller Hulk, som Star-Lord, der også går under navnet Peter Quill, bør møde:

”Jeg vil gerne, at Peter Quill skal møde Punisher. Han er ikke med i Avengers, men hvis vi taler Marvel Cinematic Universe, så tror jeg, det ville være cool for Peter Quill. Punisher var min favorit, da jeg voksede op, så det ville være cool for mig at møde ham,” siger Pratt til We Got This Covered.

Det virker dog næppe sandsynligt, at det ønske kommer til at gå i opfyldelse. Således er Punisher for tiden at finde hos Marvel TV i “Daredevil” samt en kommende soloserie, men altså ikke hos Marvel Studios, der laver biograffilmene.

“Avengers: Infinity War” får premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 kblood 7 år siden

Men man har vidst nævnt noget om at ret vildt antal Marvel karakterer man kommer til at kunne se i Infinity War filmene.
Gravatar

#2 Morpheus 7 år siden

Det med at Russo brødrene har sagt der vil være 69 karakterer med i Civil War, var vist sagt lidt i sjov. Det er ikke 69 helte eller store karakterer, men indebærer også små baggrundskarakterer, der måske kun er med i et kort klip.

Skriv ny kommentar: