Vi ved, at “Guardians of the Galaxy”-holdet får skærmtid i den kommende “Avengers 3” med titlen “Infinity War”. Nu viser det sig, at der måske bliver tale om ganske afgørende skærmtid.

Se også: ”Guardians of the Galaxy” er verdens mest drabelige film

Det er Schmoes Know, der erfarer, at Chris Pratts “Guardians of the Galaxy”-hovedrolle som Star-Lord får en central rolle at spille, når “Infinity War” får besøg fra rummet.

Således får Star-Lord en stor rolle at spille, når superskurken Thanos skal bekæmpes af de mange Marvel-helte.

Dermed ser det ud til, at de store drenge i “Avengers”-klassen som Iron Man, Captain America og Hulk må gøre plads til “Guardians”-holdets hovednavn.

“Avengers: Infinity War” får premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Lard Hanson 7 år siden

Det lyder til at blive en meget lang film.
Gravatar

#2 Mr AC 7 år siden

Jeg har intet imod det bliver en lang film, jeg er mere nervøs for vi ender med samme fornemmelse som ved Batman vs Superman, nemlig at de forsøger at klemme 3 film ned i én film på 2½ time.
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#3 Gorman 7 år siden

Er han mon i virkeligheden Adam Warlock?
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 Clint 7 år siden

Kunne være nice :D
Gravatar

#5 HighFlyer15 7 år siden

Mr AC (2) skrev:
Jeg har intet imod det bliver en lang film, jeg er mere nervøs for vi ender med samme fornemmelse som ved Batman vs Superman, nemlig at de forsøger at klemme 3 film ned i én film på 2½ time.

Det bliver stadigvæk spredt udover 2 film med samme historie. De hedder bare ikke Part 1 og Part 2 længere, men har hvert deres navn.
Gravatar

#6 Gasivodo 7 år siden

Hvor ER jeg glad! Jeg ér for gammel til alt dette;-P
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: