Denis Villeneuves kommende sequel til Ridley Scotts “Blade Runner” har fået sin titel. “Blade Runner 2049” er den officielle titel nu blevet meldt ud sammen med et set-billede af instruktør Villeneuve, producer Scott samt hovedrollerne i form af Harrison Ford og Ryan Gosling.

Se også: Denis Villeneuve: “Blade Runner 2” bliver ikke et Director’s cut

“2049”-titlen peger sandsynligvis på året for den kommende sequel, der foregår flere årtier efter originalen, der udspillede sig i et dystopisk Los Angeles i år 2019.

Dermed ser det ud til, at vi er 30 år længere fremme i tid, når vi igen vender tilbage til Rick Deckard og de andre replikanter i fremtidens L.A.

Blade Runner 2049” får dansk premiere d. 5. oktober.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Wolff 7 år siden

"Dermed ser det ud til, at vi er 40 år længere fremme i tid" ahhhhh vel nok kun 30 ;)

Men glæder mig til at se om den den kan holde de skyhøje forventninger. Syntes Ridley har skuffet de sidste par gange..
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#1 Hej fredag. Tak, rettet :)
Gravatar

#3 David Munch 7 år siden

Der er 33% moms i fremtiden. 8)
Gravatar

#4 Nagash 7 år siden

#1 - Nu er det jo heller ikke Scott der skal instruere denne gang ;-)
Glæder mig dog også til at se, om den på nogen måder, kan leve bare lidt op til originalen.

Og ja, 2019... Tror godt vi kan skyd en hvid pil efter robotter med ægte AI og flyvende biler om godt 2 år. Øv :-(
Gravatar

#5 X&O 7 år siden

Wolff (1) skrev:
"Dermed ser det ud til, at vi er 40 år længere fremme i tid" ahhhhh vel nok kun 30 ;)

Men glæder mig til at se om den den kan holde de skyhøje forventninger. Syntes Ridley har skuffet de sidste par gange..


The Martian var da ellers en ret god film efter min mening.
Gravatar

#6 Kisbye 7 år siden

#4
Det sjove er at selv om de forestillede sig flyvende biler, så havde de ikke fantasi til at forestille sig de selvkørende køretøjer. De sidder jo og styre bilerne manuelt. Det er allerede opfundet idag og vil komme til revolutionere den måde vi lever på i langt højere grad, end noget så simpelt som flyvende biler.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: