Marvel Studios er blevet hyldet for sit store fokus på sammenhæng. Man taler også om MCU – Marvel Cinematic Univers, der er et begreb for den sammenhæng, som eksisterer imellem de forskellige Marvel-film. Men den sammenhæng er den nye “Thor 3”-instruktør ligeglad med.

Se også: Marvels “Thor 3” bliver “Gladiator” møder “Mad Max”

Således har Taika Waititi gjort alt for at ignorere særligt de to tidligere “Thor”-film i serien, som han har nægtet at sætte sig ind i. I stedet har han bare fokuseret snævert på sin egen “Thor”-film:

”Jeg gjorde mig umage med at ignorere det faktum, at der er andre ‘Thor’-film. Helt ærligt, så ved jeg intet uden for det, jeg laver. Jeg forsøger at ignorere resten af universet og bare lave min egen utrolige film,” siger Taika Waititi ifølge MovieWeb.

Spørgsmålet er så, om Marvel-chef Kevin Feige er blevet informeret om dette? Det falder næppe i god jord, hvis det viser sig, at “Thor: “Ragnarök” fraviger fra den store sammenhæng i MCU.

Thor: Ragnarök” får dansk biografpremiere d. 2. november i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Adagio 7 år siden

Nu er jeg ikke ligefrem den store Thor fan, men det lyder som en utrolig dårlig ide
Gravatar

#2 Troels91 7 år siden

Med den mængde af ønsker og krav der vil blive stillet til hans film, kan han godt glemme alt om at ignorere noget som helst, han kommer til at sætte sin ind i det hele, i en detajlegrad der er sundhedsfarlig.

Det var blandet andet på grund af den store mængde af krav til Avengers at Whedon sagde fra til at lave mere Avengers.
Gravatar

#3 Hive 7 år siden

Det er jeg fuldt ud overbevist om at man skal tage med et gran salt. Det lader Marvel ham simpelthen ikke gøre. Andre instruktører har før sprunget fra at lave Marvel-film fordi Feige og Marvel netop insisterer på, at de kædes så meget sammen.
Gravatar

#4 kblood 7 år siden

Hive (3) skrev:
Det er jeg fuldt ud overbevist om at man skal tage med et gran salt. Det lader Marvel ham simpelthen ikke gøre. Andre instruktører har før sprunget fra at lave Marvel-film fordi Feige og Marvel netop insisterer på, at de kædes så meget sammen.


Nemlig, han kan da sikkert prøve, men han får da ikke lov til at lave den færdig så.

Måske har han sagt det i sjov for at gøre grin med at Marvel har så mange krav?
Gravatar

#5 The_Corrector 7 år siden

Jeg får en meget upassende følelse med disse udtalelser.
Jeg har en bange anelse om, at det at ignorerer de andre film, vil være det samme som at skyde sig selv i foden.
Gravatar

#6 Chrmichan 7 år siden

Nu er det sådan indrettet at instruktøren primært er håndværkeren der visualiserer et allerede skrevet manus og dem der har skrevet thor 3 ser umiddelbart ud som om at de er ret velbevandret i marveluniverset, ifølge deres CV.
Derudover har Taika Waititi vist overtaget roret fra en tidligere instruktør, der helt sikkert har lavet en del forarbejde inden optagelser gik igang.

http://www.imdb.com/title/tt3501632/fullcredits?re...

Skriv ny kommentar: