Det er angiveligt den sidste film om Wolverine med Hugh Jackman i rollen som den mest kendte X-Men-karakter. Nu er den første trailer så landet til denne tredje solofilm om Wolverine med titlen “Logan”.

Læs også: ”Wolverine 3″-titel ændret: Nu hedder den “Logan”

Titlen refererer til, at denne Wolverine-fortælling vil tage afsæt i store dele af storylinen fra tegneserien “Old Man Logan”, hvor Wolverine mister sine mutant-evner og begynder at blive gammel.

Således tager Logan på tur igennem landet, imens han langsomt mister sine evner, hvor han møder andre af Marvels helte.

Det er James Mangold, der igen instruerer, som han også gjorde det med “The Wolverine”. Denne gang står han i spidsen for et cast, som foruden Hugh Jackman i hovedrollen består af navne som Boyd Holbrook, Doris Morgado og Patrick Stewart.

“Logan” får premiere d. 2. marts.

Se traileren her:

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 ThomasArnt 7 år siden

det der er godt nok spændende
Gravatar

#2 snabeldyret 7 år siden

Det her ser da episk ud!

Mon også Morten får lov at anmelde denne film? Så er den jo dømt til maks 2 stjerner på forhånd....
Jeg kan stadig nyde superheltefilm... De er min barndom på film!
Gravatar

#3 KasperBS 7 år siden

Ser ud til at blive en god afslutning, hvis det er Hughs sidste film som Wolverine.
Gravatar

#4 MetalMonstrum 7 år siden

Alt bliver federe med Johnny Cash, men bundsolid trailer =)

Jeg er klar!
Gravatar

#5 Jack Slater 7 år siden

Jamen, hvis filmen bliver ligeså god som traileren, så har vi et hit :)
Gravatar

#6 Mads47 7 år siden

Shit! jeg er så klar på denne film!

Ville dog virklig gerne se ham sammen med Hr. Pool inden han stopper! håber virklig han forsætter
Gravatar

#7 KEiZ 7 år siden

Det er så vildt, fantastisk slutning hvis den holder hvad den lover, var slet ikke bekendt med denne del at Mutant universet. FEDT FEDT,
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#8 cain 7 år siden

snabeldyret (2) skrev:
Det her ser da episk ud!

Mon også Morten får lov at anmelde denne film? Så er den jo dømt til maks 2 stjerner på forhånd....


Så er det jo tegn på et mesterværk :)
Gravatar

#9 Nagash 7 år siden

Det ser dælme godt ud :D
Gravatar

#10 voyager 7 år siden

Jeg er i den grad også klar

Skriv ny kommentar: