Wolverine er kendt for at være X-Men-mutanten, der heler hurtigt og pænt. Åbne sår forsvinder på få sekunder uden spor på kroppen. Indtil nu. Hvorfor? Det svarer “Logan”-instruktør James Mangold nu på.

Læs også: Sådan passer X 23-pigen ind i “Logan”

For “Logan” følger store dele af storylinen fra “Old Man Logan”, hvor Wolverine ældes og begynder at miste sine evner:

”Med alderen begynder han at skrante. Måske producerer hans evner til at hele ikke længere babyblød hud. Så vi har forestillet os, at han stadig heler hurtigt, men at der nu efterlades et ar. Den simple idé var, at hans krop begynder at blive lidt mere hærget med en slags tatoveringer fra tidligere kampe,” forklarer Mangold til Empire.

Den udtalelse forstærker indtrykket af en kommende “Wolverine”-film, der handler om at blive gammel.

Således er “Logan” sat i 2024, hvor Professor X har fået Alzheimers, imens helbredet hos Wolverine altså også skranter mere og mere.

“Logan” får premiere d. 2. marts.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Lard Hanson 7 år siden

en slags tatoveringer fra tidligere kampe

Ja, eller det man kalder ar, Mangold.
Gravatar

#2 Justin 7 år siden

Fuck der går ned af bakke for superheltene filmen

Hvis jeg ville se en socialrealistisk film, skal jeg nok vælge af slå over på DR2

Hvis man vil lave en superhelte film, så har hovedpersonen bare af være en superhelt og ikke det her !
Gravatar

#3 KasperBS 7 år siden

Justin (2) skrev:
Fuck der går ned af bakke for superheltene filmen

Hvis jeg ville se en socialrealistisk film, skal jeg nok vælge af slå over på DR2

Hvis man vil lave en superhelte film, så har hovedpersonen bare af være en superhelt og ikke det her !


Den er vist nok filmatiseret efter en tegneserie, med den historie. Men kender som sagt ikke så meget til det univers da jeg mest er DC fan.
Lidt ærgeligt det slutte her, ville gerne have set noget mere til Wolverine. Nu skal der nok findes en ny kandidat til den rolle.
Gravatar

#4 ThomasArnt 7 år siden

For mig ligner det en superheltefilm i netflix marvel stilen, hvilket passer mig fremragende
Gravatar

#5 Alex- 7 år siden

Justin (2) skrev:
Fuck der går ned af bakke for superheltene filmen

Hvis jeg ville se en socialrealistisk film, skal jeg nok vælge af slå over på DR2

Hvis man vil lave en superhelte film, så har hovedpersonen bare af være en superhelt og ikke det her !


Du synes ikke at vi har rigeligt med overdådige superhelte action film med aliens, ormehuller og paralelle dimensioner?? Dette ligner tværtigmod et tiltrængt frisk pust i genren. MANGE Marvel tegneserie er meget nede på jorden, lige som denne, som bygger på serien 'Old Man Logan', som umiddelbart ser ud til at være den filmen primært tager udgangspunkt i. Rigtig fed historie. Bare fordi du ikke er vandt til at se superheltefilm på denne facon betyder det ikke at resultatet nødvendigvis er dårligt.

KasperBS (3) skrev:
Lidt ærgeligt det slutte her, ville gerne have set noget mere til Wolverine. Nu skal der nok findes en ny kandidat til den rolle.


Som Xavier siger i traileren så er pigen ligesom Logan. Hun har samme kræfter, noget nært identiske (søg X-23). Lur man om hun ikke overtager tjansen fra Hugh Jackmans version i en årrække, indtil de finder den rette til at erstatte Jackman. Han var god som Wolverine, men ærlig talt var han upræcis, og kunne sagtens have været mere som i tegneserierne. Det er meget det samme hvad Nolan gjorde med Jokeren, tog en ekstrem karakter og lavede en nede-på-jorden realistisk version. Fungerer godt på film men vise faktorer mangler fra tegneserierne. Eksempelvis er Wolverine originalt MEGET mere dyrisk og voldsom.
Gravatar

#6 Justin 7 år siden

#5
Nej, og så gerne af der kom flere
Genren trænger ikke til et frisk pust, hvis man ikke vil lave en film i den genre, kan man jo lave en film i en anden genre

Er ganske sikker på af resultatet vil blive dårligt

Skriv ny kommentar: