Instruktøren bag “Deadpool”, Tim Miller, havde sagt ja til en sequel. Nu siger han nej. “Deadpool 2” bliver uden Miller efter ‘kreative uenigheder’ med titelrolle-skuespilleren Ryan Reynolds.

Se også: 20th Century Fox vil have Liam Neeson som Cable i “Deadpool 2″

Det er The Wrap, der nu skriver, at Fox-Marvel må finde en ny instruktør til “Deadpool 2”.

Uenighederne begyndte, da Reynolds efter succesen med den første film forhandlede en ny kontrakt, der foruden en stor lønforhøjelse også gjorde Reynolds til producent på en sequel.

Hermed fik Reynolds veto på beslutninger vedrørende casting. Og her var Miller og Reynolds ‘kreativt uenige’. Tim Miller ville have “Bloodline”-stjernen Kyle Chandler i rollen som “Deadpool”-makkeren Cable. Men det nægtede Reynolds.

Den beslutning bakkede Fox-Marvel op om, der nu efter sigende jagter en ældre Cable-skuespiller, hvor blandt andre Liam Neeson har været nævnt.

“Deadpool 2” forventes stadig at få premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 Geekalot 7 år siden

Ikke Liam som cable...
Gravatar

#2 mbelholm 7 år siden

Så er der vel forhåbentlig en større chance for at ham der fra Avatar kan få rollen tænker jeg ?.
Gravatar

#3 Roxtaf 7 år siden

#2 der er avatar filmning i vejen for at Stephen Lang kan filme, det var der i hvert fald sidst det var oppe. For han ville gerne men var hængt op på Avatar.

Men jeg giver dig ret han er et virkeligt godt valg, og det ville ikke gøre mig noget hvis han udeblev fra Avatar.
Gravatar

#4 Nagash 7 år siden

Jeg kan sgu da godt forstå han nedlagde veto mod Chandler. Han ligner overhovedet ikke Cable. Han ligner mere en flødebolle.

Stephen Lange eller Ron Pearlman tak.
Gravatar

#5 Exolot 7 år siden

Har os svært ved at se Chandler i den rolle.

Stephen Lange er at foretrække.

Evt. Richard Burgi eller Clancy Brown.

De kunne os tage en yngre og få ham til at se ældre ud. Så har karakteren mere holdbarhed end med de ældre skuespillere.
Gravatar

#6 ski 7 år siden

Hvad med Kevin Durand (ham der spillede Blob i wolverine origin) En stor stærk gut der godt kunne komme til at se ældre ud.
Gravatar

#7 Nicki52 7 år siden

Gudskelov bliver Kyle Chandler ikke til noget. Han er god skuespiller, men ikke god som Cable.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8 Mr AC 7 år siden

Ron Pearlman tak... for min skyld må de gerne gøre Cable til CGI-helvede, bare Ron Pearlman lægger stemme til
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#9 kblood 7 år siden

Nicki52 (7) skrev:
Gudskelov bliver Kyle Chandler ikke til noget. Han er god skuespiller, men ikke god som Cable.


Jeg vil nok også mene at jeg ikke kan se ham som Cable.
Gravatar

#10 Fc-Sonny 7 år siden

Stephen Lang er som født til den rolle.

Skriv ny kommentar: