Hænger en superhelte-identitet sammen med den civile person bag masken? Ikke nødvendigvis, siger Marvel-chef Kevin Feige nu og åbner op for en fremtid med nye karakterer bag de kendte superhelte-kostumer.

Se også: Kevin Feige: Captain Marvel bliver den stærkeste karakter i MCU

Således er flere af de skuespillere, der har været med hele MCU-vejen, ved at blive ældre. Ikke alle kan være med i fase 4, som begynder i år 2020. Kunne man forestille en Marvel-fremtid uden Steve Rogers? Ja, er svaret:

”Jeg siger ikke, vi gør det i en film, men jeg har læst tegneserier med Captain America, hvor Steve Rogers ikke er med,” siger Kevin Feige til Collider.

Marvel kan naturligvis ikke afsløre, hvilke karakterer de vil bytte ud, da det garanteret vil blive en del af større tvists i de kommende Marvel-film. Men en mand som Kevin Feige udtaler sig aldrig tilfældigt.

Skulle dagen komme, hvor en ny Marvel-karakter overtager skjoldet, så er det store spørgsmål naturligvis: Hvem bør blive den nye Captain America?

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 CaGoDa 7 år siden

hvis der kommer en ny Captain vi får jo Captain (Ms.) marvel i stedet så er det jo under lidt at der måske er 2 captainøs på et Avengers hold.
Gravatar

#2 Pistolprinsen 7 år siden

Personligt kan jeg ikke forestille mig nogen bedre i rollen som Captain America end Wayne Knight.
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#3 Nagash 7 år siden

#2 - Newman som CA? :-D
Jeg ved sgu ikke helt :-)
Gravatar

#4 Alex- 7 år siden

Lad Bucky overtage rollen, som det også sker i en af tegneserierne.
Hvis vi antager at Rogers overhovedet bliver Captain America igen (Civil War), så håber jeg at denne overlevering sker ved at han lader livet i første Infinity War, hvorefter Tony tager til Wakanda for at tø Bucky op og overlevere skjoldet til ham.
Gravatar

#5 Gorman 7 år siden

# 4 ja det kunne absolut være en mulighed.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#6 Jach 7 år siden

Scorpion (4) skrev:
Lad Bucky overtage rollen, som det også sker i en af tegneserierne.
Hvis vi antager at Rogers overhovedet bliver Captain America igen (Civil War), så håber jeg at denne overlevering sker ved at han lader livet i første Infinity War, hvorefter Tony tager til Wakanda for at tø Bucky op og overlevere skjoldet til ham.

Helt enig.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#7 Pistolprinsen 7 år siden

#4: Sgutte nogen dårlig ide :-)
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#8 BoogieDK 7 år siden

Scorpion (4) skrev:
Lad Bucky overtage rollen, som det også sker i en af tegneserierne.
Hvis vi antager at Rogers overhovedet bliver Captain America igen (Civil War), så håber jeg at denne overlevering sker ved at han lader livet i første Infinity War, hvorefter Tony tager til Wakanda for at tø Bucky op og overlevere skjoldet til ham.


Ja bortset fra at Infinity War ikke er to film længere :)

Men kan da sagtens se Bucky el. Falcon tage Skjoldet . . Falcon har vist også haft det i tegneserierne?
Og Sebastian Stan (Bucky) underskrev også en 6 films aftale?

Men mit gæt er nu at Bucky bliver tøet i "Black panther" for at hjælpe med det hurlumhej der kommer til at ske i den film :) Ellers bliver det den letteste cameo for Sebastian Stan :p

Steve blive "smushet" af Thanos, vil være et awesome move though!
Gravatar

#9 Alex- 7 år siden

BoogieDK (8) skrev:
Ja bortset fra at Infinity War ikke er to film længere :)

Men kan da sagtens se Bucky el. Falcon tage Skjoldet . . Falcon har vist også haft det i tegneserierne?
Og Sebastian Stan (Bucky) underskrev også en 6 films aftale?

Men mit gæt er nu at Bucky bliver tøet i "Black panther" for at hjælpe med det hurlumhej der kommer til at ske i den film :) Ellers bliver det den letteste cameo for Sebastian Stan :p

Steve blive "smushet" af Thanos, vil være et awesome move though!


Både og. Infinity War er ikke delt op i part 1 og 2 mere, men der kommer stadig to film :) Tegneserierne hed Infinity War, Infinity Gauntlet og Infinity Crusade, så lur mig om de ikke bruger en af de sidstnævnte.

Jo Sam Wilson bliver også Captain America på et tidspunkt, men i filmene her er han alt for afhængig af teknologi, såsom vingerne, våben, brillerne og Red Wing, hvorimod Bucky helst vil ligge Winter Soldier alteregoet bag sig. Så den ligger lige til højrebenet. Sebastian Stan er også billigere end Chris Evans, og mon ikke også lettere at overtale. :)

Du har helt ret i at han nok bliver tøet op i Black Panther. Men at Tony skulle tø ham op var også bare en mindre detalje. Men kan snildt forstille mig Buckys udtryk når Tony går ind med skjoldet. Ligeledes kan Tony lave en ny arm til ham, hvis altså ikke T'Challa ikke allerede har gjort dette.
Gravatar

#10 BoogieDK 7 år siden

#9

Syntes bare at have læst at Avengers: Infinity war er afslutningen og den efterfølgende film er Avengers 4 med nyt team og nye problemer . . Prøver at finde det

Skriv ny kommentar: