Hidtil er det kun Superman, der har fået sin egen film i det nye DC Extended Universe, som netop begyndte med solofilmen “Man of Steel”. Til sommer går Wonder Woman så solo i filmen af samme navn – ny trailer er ude nu.

Se også: ”Wonder Woman”-forfatter: Hun er både til mænd og kvinder

Wonder Woman” bygger forhistorien op til en af de mest centrale karakterer i den kommende “Justice League”, hvor netop Wonder Woman i selskab med Batman skal samle DC Films’ bedste helte bestående af Cyborg, The Flash og Aquaman.

Solofilmen er sat under 1. verdenskrig, hvor den amerikanske pilot Steve Trevor nødlander på den øde ø, hvor Diana Prince er opfostret. Han fortæller hende om den igangværende verdenskrig, hvilket får Diana til at forlade sit hjem i et forsøg på at stoppe krigen.

“Wonder Woman” får premiere d. 1. juni.

Se traileren her:

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Geekalot 7 år siden

Hehe glæder mig nu til den :D
Gravatar

#2 Gorman 7 år siden

Ja, men har aldrig helt forstået hvorfor de engang imellem udsender trailere mere end 6-7 måneder før filmen får premiere?
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#3 voyager 7 år siden

Jeg synes at den ser rigtig fed ud og glæder mig rigtig meget til den kommer ud :D Hun er perfekt til rollen i min verden :D
Gravatar

#4 Mr AC 7 år siden

Det ser bestemt lovende ud - hvis filmen giver mig det som denne trailer lover mig, så tror jeg at DC endelig har ramt rigtigt.

Glæder mig til at se det færdige resultat
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#5 Morpheus 7 år siden

Det ser lovende ud, ja, men det har flere af de andre også gjort i deres trailers.

Jeg er bestemt mere positiv nu, end efter teaseren, men jeg er stadig ikke overbevist om, at jeg skal indløse en billet.

En ting er dog sikkert, Wonder Woman's tema musik, er et af de fedeste stykker musik i en film, meget længe!

Skriv ny kommentar: