Han var skurken i Fox-Marvels flop, “Fantastic Four”. Nu skifter Doctor Doom måske side. Ikke til den gode side, men til Marvel Studios og “Avengers: Infinity War”.

Se også: Marvels Fase 4 spoiler “Avengers: Infinity War”

Sådan går spekulationerne i hvert fald, beretter MovieWeb. Et location-billede til den tredje “Avengers”-film blev delt af instruktør-brødrene Russo på Facebook, men er siden blevet slettet igen.

Billedet, som du nu kan se på Twitter, viser angiveligt Latveria – Doctor Dooms land. Og det giver god mening, fordi Doom netop spiller en markant rolle i “Infinity War”-tegneserierne.

Problemet er bare, at det som sagt er Fox-Marvel, der endnu ejer rettighederne til Doctor Doom.

Så enten er der tale om ønsketænkning, eller så har Marvel Studios lavet en handel med Fox-Marvel om en udlevering af Doctor Doom til brug i “Infinity War”. Det må tiden vise.

“Avengers: Infinity War” får premiere d. 3. maj i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Morpheus 7 år siden

Hvis de har fået retten til at bruge Doctor Doom, er det 100% sikkert de også har fået retten til at bruge Fantastic Four. Nægter at tro på, at de ville få den ene, uden den anden.

Nu kender jeg ikke det store til Doctor Doom og Latveria, ud over det, jeg har set i de tre film, så hvad præcis gør, at folk tror det er Latveria på billedet?
Gravatar

#2 Nickell 7 år siden

Jeg kunne faktisk godt lide det nye F4 hold, og Kebbels Doom var også cool. Så for min skyld, så må de gerne gentage deres roller...
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

#2 Så du da ikke en af dem der er skyld i den kun ligger på 4.3 på Imdb :)
Gravatar

#4 LarsMan89 7 år siden

#2 Kunne du også godt lide Jar-Jar Binks? Fordi han var også cool.
Gravatar

#5 Nickell 7 år siden

#3 Jeg er desværre ikke en af de, som rater inde på imdb.

#4 Du er da en ignorant at høre på. Jeg påpegede blot, at figurgalleriet var ok... Men der er åbenbart ikke plads til andres subjektive holdninger i dit snævre univers...
Gravatar

#6 Jach 7 år siden

Morpheus (1) skrev:
Hvis de har fået retten til at bruge Doctor Doom, er det 100% sikkert de også har fået retten til at bruge Fantastic Four. Nægter at tro på, at de ville få den ene, uden den anden.

Nu kender jeg ikke det store til Doctor Doom og Latveria, ud over det, jeg har set i de tre film, så hvad præcis gør, at folk tror det er Latveria på billedet?

Aner det ikke. Jeg tror der var en enkelt scene i Rise of the Silver Surfer hvor de er i Latveria, ellers er det ikke blevet brugt i de 3 film, og det billede er fra den seneste så det har intet med Latveria at gøre. Men hvis han er med i MCU håber jeg han allerede er Dr. Doom og at vi ser ham som leder af landet :)
Men tvivler på de har F4 holdet da Fox nok vil beholde det og det tjener sig nok ikke for Marvel at bruge dem eller det er for dyr en handel hvis det er muligt.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#7 henrique406 7 år siden

#5
+1

Skriv ny kommentar: