Vi troede, at den sidste trailer var ankommet. Men Lucasfilm vil være sikker på, at vi alle har fattet det: “Rogue One: A Star Wars Story” er her lige om lidt.

Se også: George Lucas har haft indflydelse på “Rogue One”

Der er flere nye klip i denne allersidste trailer, som skal sikre, at “Rogue One” kan rejse med lysets hastighed frem mod et box office-niveau som “The Force Awakens”.

Det er Gareth Edwards (“Godzilla”), som instruerer fortællingen, der kronologisk foregår imellem “Episode III” og “Episode IV”, om de modige rebeller, som satte livet på spil for at sikre sig tegningerne over Dødsstjernen, som Luke og de andre så senere kunne skyde ned fra deres X-Wings.

“Rogue One: A Star Wars Story” får premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Lard Hanson 7 år siden

Det var dog en miserabel videokvalitet.
Gravatar

#2 pinochio80 7 år siden

Skal lige se om jeg har forstået det rigtigt. Der kommer kun én Rogue One, og ikke en trilogi ik? Eftersom den slutter hvor 4. afsnit af SW starter.
Gravatar

#3 Prof. Balthazar 7 år siden

pinochio80 (2) skrev:
Skal lige se om jeg har forstået det rigtigt. Der kommer kun én Rogue One, og ikke en trilogi ik? Eftersom den slutter hvor 4. afsnit af SW starter.


Ja, Rogue One er en selvstændig, afsluttet historie.

Disney har tænkt sig at veksle hvert andet år, så at ét år får vi et kapitel i den fortsatte historie (som i sidste år og næste år), og året efter får vi så en eller anden selvstændig historie.
Gravatar

#4 SiniSael 7 år siden

deraf navnet "A Star "Vi kan ikke malke det her nok" Wars Story" - dog indrømmet ser den ret lovende ud - såe (og klart en oplagt historie at få fortalt selvom jeg mener star wars er noget overvurderet) - dog har jeg allerede dødt Han Solo projektet som værende død med Emilia "hvorfor har denne smatso en karriere?" Clarke som en af de bærende roller. (og nej ser hellere ikke GoT men så Terminator Genisys - en horribel film på alle leder kanter - og kommer hun ind med sine "skjulte" talenter og river hele lortet ned på miserabelt!)
Gravatar

#5 Dj Kold 7 år siden

#4 Er det blevet offentliggjort hvilken rolle hun skal have i filmen?

Når det så er sagt, så er jeg også skeptisk overfor Han Solo filmen. De piller ved nogle karakterer (Han og Lando) som ligger så rodfaste i vores sind. I hvert fald hvis man er vokset op med de 3 originale film. De skal træde varsomt og der ligger en tung tung opgave på skuldrene af de unge skuespillere.
Men at dømme filmen død pga Emilia Clarke, er i min optik, noget vrøvl. Den film kommer ikke til at briste eller bære pga. hende, men pga hovedkaraktererne. Hvis ikke man får fornemmelsen af, at det er (en ung) Han Solo; hvis ikke det bliver gjort overbevisende, så er den trilogi død og begravet.

Skriv ny kommentar: