George Lucas blev sat uden for indflydelse i forbindelse med “Star Wars: The Force Awakens”, som han ikke kunne lide. Derimod har han haft indflydelse på den kommende “Rogue One”, og den kan han godt lide.

Se også: George Lucas har haft indflydelse på “Rogue One”

George Lucas har netop set filmen, så det var en nervøs og spændt instruktør, Gareth Edwards, der ventede på anmeldelsen fra manden bag hele “Star Wars”-franchisen. Heldigvis for “Rogue One”-instruktøren var den positiv:

”Jeg vil ikke lægge ord i munden på ham, men jeg kan ærligt sige, at jeg nu kan dø lykkelig. Han kunne virkelig godt lide filmen. Det betød meget… Det var den vigtigste anmeldelse for mig,” siger Gareth Edwards til MovieWeb.

Om det så er godt eller skidt, at “Rogue One” faldt i “George Lucas’ smag må være op til den enkelte at vurdere, når “Rogue One: A Star Wars Story” får premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Lard Hanson 7 år siden

It's so dense.
Gravatar

#2 SiniSael 7 år siden

så reelt er den dårlig? Hvis altså vi skal gå ud fra ep.1 - 3 ? eller en "klassiker" som Star Wars ep. 4 o_O

Ja Undskyld mig - men at få et "Thumbs up" fra Lucas er imho ingen garanti for en god film. Ligesom ej heller Kevin Smiths var det for Superman vs. Batman(DOG Batfleck er næsten spot on - manglede kun Kevin Conroy's stemme)
Gravatar

#3 X&O 7 år siden

Kunne han ikke lide Force Awakens?
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

#3 Han fik deja vu ligesom os andre :)

Håber da han kunne lide den fordi den passer med første 3 han kom med, og ikke de sidste 3 han lavede :)
Gravatar

#5 Hive 7 år siden

Jeg ser det som et kvalitetsstempel. Jeg var heller ikke ubetinget begejstret for den sidste film, da den stort set bare var et remake af A New Hope. Man kan sige hvad man vil om prequel-filmene (og som regel med god grund), men de var i det mindste originale fortællinger. Det var The Force Awakens så langt fra...
Gravatar

#6 Gasivodo 7 år siden

Men er det godt eller skidt?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#7 Lazlo H 7 år siden

Hive (5) skrev:
Jeg ser det som et kvalitetsstempel. Jeg var heller ikke ubetinget begejstret for den sidste film, da den stort set bare var et remake af A New Hope. Man kan sige hvad man vil om prequel-filmene (og som regel med god grund), men de var i det mindste originale fortællinger. Det var The Force Awakens så langt fra...


Kunne ikke være mere enig!
Gravatar

#8 nwinther 7 år siden

Hive (5) skrev:
de var i det mindste originale fortællinger.


Mjohh... Strengt taget. Han genindspillede ikke bare 4-6.
Men ikke originale "på den gode måde". 1-3 er skåret over samme skabelon og der er helt utrolig mange "nods" tilbage til 4-6 i scener og klipning.

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at man skulle være stoppet med Special Editions. De viste for alvor, at Lucas var på gal vej.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#9 Dj Kold 7 år siden

#5 Gammel vin på nye flasker - fuldstændigt ligegyldigt, bare vinen er god.
De gjorde det bevidst for at få sagaen tilbage på rette spor igen, for at vi, der er vokset op med de første 3 (ANH, ESB og ROTJ) kunne finde den røde tråd, genkende universet og se noget, der mindede om det vi elsker, især de originale karakterer.

#8 Når du skriver nods, mener du så, at den måde at GL partout skulle have alting til at hænge sammen? Som eks. at det er Darth Vader der har bygget C-3PO (ja ja, det var Anakin, meeeen)
Gravatar

#10 Hive 7 år siden

#9

Tjah jeg synes sgu helt ærligt det er lidt for billigt at sige "sagen skulle tilbage på rette spor". Kunne det ikke være gjort med en ny historie? Skulle der partout hvad der essentielt er et remake af den første film til?

Skriv ny kommentar: