Han var hovedrollen i “Suicide Squad” sammen med Harley Quinn. Hun får som bekendt sit eget spinoff, så det skal Deadshot nu også have.

Se også: ”Suicide Squad”-instruktør skal lave Harley Quinn-spinoff

Det er The Hollywood Reporter, der skriver, at DC Films har lagt planer for en spinoff-film med Will Smiths Deadshot-karakter.

Dermed virker det til, at DC Films vil satse stort på sit skurke-univers, der foruden Harley Quinn-filmen “Gotham City Sirens” samt en “Suicide Squad 2” nu også vil give Deadshot en egen film.

Således bliver DC-skurkene ikke bare biroller i fremtidige heltefilm som “The Batman” og “Man of Steel 2”, men altså hovedroller i egne film.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Naggzu 7 år siden

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!

Dette er satme en go nyhed. Dette var en af de film der har underholdt mig mest i 2016. Jeg HÅBER på en Joker spinoff så er lykken da gjort.
Gravatar

#2 Sklertic 7 år siden

Uf, det er skidt. Han var virkelig virkelig dårlig som Deadshot.
Gravatar

#3 Sir_cumalot 7 år siden

Findes der virkelig stadig børn der gider disse heltefilm? Billig underholdning til en billig befolkning.
Gravatar

#4 Sklertic 7 år siden

#3

Ja der er masser der stadig gider dem.

Den anden sætning kan du stikke op i røven.
Gravatar

#5 Sir_cumalot 7 år siden

#4

Nej, det er min holdning.
Gravatar

#6 Sjølle 7 år siden

Sir_cumalot (3) skrev:
Findes der virkelig stadig børn der
...... Jeg stopper dig lige der. Du mistede i den grad retten til at kalde andre børn, da du fandt på dit brugernavn, Sir_cumalot
Gravatar

#7 Sklertic 7 år siden

#5

Ja det kan jeg se, det er bare en latterlig en af slagsen.
Gravatar

#8 Sir_cumalot 7 år siden

Sagde personen der kalder sig for sjølle...

Hvis du har et problem med det, kan vi jo bare snakke på Facebook under vores rigtige navne :) deal ? Kooooom nu lille sjølle fyr du kan jo godt
Gravatar

#9 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#Alle: Tilbage til topic - resten kan sikkert tages i pm.
Gravatar

#10 Sir_cumalot 7 år siden

god ide :) venter på denne sjølle skriver så vi kan tage den face to face. Glæder mig

Skriv ny kommentar: