Han er kendt for sine ’particular set of skills'. Men hvordan fik Bryan Mills disse skills?`Og hvordan brugte han dem som yngre? Det får vi nu svaret på i denne prequel-serie baseret på “Taken”-filmene.

Se også: Første trailer: Skæbnen venter i “Fast & Furious 8″

Det er en yngre Bryan Mills, vi her møder, hvilket også betyder, at Liam Neeson i hovedrollen er erstattet med Clive Standen, som bliver rekrutteret af CIA, da hans søster bliver dræbt.

Og serien bør være i trygge hænder, da det er manden bag “Taken”-trilogien, Luc Besson, der også har det overordnede ansvar for serien. Første sæson bliver på 13 afsnit.

“Taken” får amerikansk premiere d. 27. februar.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Mads47 7 år siden

Ved ikke hvad jeg skal tænke om den her serie, kommer nok til at se den. Men synes det virker tyndt at den køre på en premise om at det er noget tragisk der får Bryan Mills ind i denne verden. Filmene viser ham jo ikke som nogen tragisk karakter, udover self et ægteskab der ikke kunne holde til hans arbejde.

Det er jo hans datters kindnappeles der kommer til at definere ham og de valg han tager for at rede hende. Det virker lidt som en billig møde at skabe drama og give ham end grund han enlig ikke behøver.
Gravatar

#2 David Munch 7 år siden

Nu bliver hele hans familie også snuppet... Og naboen, og hans hund!
Gravatar

#3 Sir_cumalot 7 år siden

No Liam Neeson, no party.
Gravatar

#4 moulder666 7 år siden

Sir_cumalot (3) skrev:
No Liam Neeson, no party.


Også min holdning. Man tager en trilogi der ikke har noget som helst specielt over sig ud over rimeligt voldelige scener og en meget karismatisk skuespiller - og så fjerner man skuespilleren og vil vise hans tid INDEN han var den her voldelige person? Hvad fan' er der så tilbage?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#5 Geekalot 7 år siden

Kunne godt lide den første, men så begyndte lysten at gå væk jo flere der kom bagefter.
Tror også det er derfor jeg slet ikke kan snuppe John Wick..
Gravatar

#6 Roxtaf 7 år siden

Det kan da både blive en dreng og en pige. Nu ser vi lige hvornår den kommer forbi et sted hvor jeg ser mine serier, og så kan vi tage den derfra

Skriv ny kommentar: