Det er ikke kun Jyn Erso, der måske vender tilbage til “Star Wars”-universet efter begivenhederne i “Rogue One”. Også den mystiske rebel-terrorist Saw Gerrera vender måske tilbage til mere stjernekrig.

Se også: ”Star Wars”-chok: Jyn Erso vender måske tilbage i Luke Skywalker-spinoff

Det er tidligere blevet bekræftet, at Saw Gerrera får skærmtid i “Star Wars Rebels”-serien, men nu åbner Lucasfilm også op for mere skærmtid i en spillefilm:

”For at være ærlig så troede vi oprindeligt, at vi ville udvikle Saw til noget større, men det kunne vi ikke rumme. Så han medvirker ikke så meget i filmen, som vi ønskede, hvilket åbner muligheden for at udforske hans karakter endnu mere i fremtiden,” siger Lucasfilm-chefen Kathleen Kennedy til Empire.

Dermed er vejen banet for, at Forest Whitaker kan vende tilbage til “Star Wars”-universet. Måske allerede i det kommende Han Solo-spinoff, der foregår cirka 10 år inden “Rogue One”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 Emil_nissen 7 år siden

Behøver man virkelig at spoile en film i overskriften før den overhovedet er ude af biografen endnu?

Synes det er en ærgerlig kultur. Der er mange gråzoner, specielt når man taler om ældre film.. Men giv lige filmen en chance for at blive set af flere, og så gem nyheden til selve nyheden.
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#1 Vi tager den slags ganske alvorligt. Hvad, mener du, er blevet spoilet? Vær konkret, ellers kan vi ikke gøre noget ved det.
Gravatar

#3 Troels91 7 år siden

Morten Vejlgaard Just (2) skrev:
#1 Vi tager den slags ganske alvorligt. Hvad, mener du, er blevet spoilet? Vær konkret, ellers kan vi ikke gøre noget ved det.


Det menes vel at i spoiler at Saw dør i Rogue One i overskriften ved at skrive han lever videre i en anden film
.
Gravatar

#4 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#3 Nej, så skulle vi skrive, at han genopstår. Det står der ikke. Mig bekendt bliver Saws skæbne ikke endeligt konkluderet på i "Rogue One". Vi skal naturligvis ikke spoile, men pas på med at se spoiler-spøgelser alle steder. Denne har jeg vanskeligt ved at få øje på - vi lader den stå.
Gravatar

#5 Spawnster 7 år siden

Nu har jeg set filmen og det kan være man bliver lidt mere farvet af det, men jeg læser også overskriften som #3 nævner det,
hvilket er en spoiler i mine øjne

Jeg ville nok have skrevet Rouge one karakter måske med i ny star wars spinoff
Gravatar

#6 Geekalot 7 år siden

Nu må i spoiler freaks godt nok snart til at tage jer sammen....
Gravatar

#7 Quadlegg 7 år siden

For helvede der skal deles rundhåndet ud af tudekiks. Hvorfor holder konstant klynkende spoiler amøber, sig ikke væk fra filmsider???
Hvis jeg ikke vil vide hvad der sker rundt om i landet, så holder jeg mig da også fra aviser osv.....

Og NEJ, der er ingen spoiler i den overskrift. Kun hvis man absolut vil se det. Man kan også bare tolke det som om han får mere skærmtid, end den ene film han måske var planlagt til
Gravatar

#8 Kalle Ferm 7 år siden

Jeg synes denne er indenfor skiven, om end jeg personligt nok havde skrevet "Rogue One karakter vender måske..." for at undgå misforståelser.

Nå, men i øvrigt. Saw var da også den mest ligegyldige karakter. De lagde op til helt vildt meget - og så fes det ligesom bare ud i sandet. Og så overspillede Whittaker.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#9 Emil_nissen 7 år siden

Wow, undskyld. Vidste slet ikke at jeg var en klynkende, grædende spoiler-amøbe/freak.
Jeg fik ikke selv spoleret noget da jeg netop holder mig fra sider for så vidt muligt omkring release på den type film.

Og som Troels siger:
så lægger formuleringen op til at han dør i Rogue One, i hvert fald i mine øjne.
Jeg tror bestemt ikke at jeg er den eneste der vil læse det sådan. Om Whittakers karakter er spændende eller ej, så synes jeg bare det skal være op til publikum at opleve hans skæbne


Når man taler om afslørings kulturen i helhed, så er det som regel ikke filmsiderne der er synerne - faktisk oftes PR-afdelingerne fra samme film eller folk på sociale medier.
Men som filmside må man sagtens bære fanen højere og vise et spejderdrengsagtig eksempel.
Gravatar

#10 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#9 Fair synspunkter. Vi på Filmz er dog uenige med dig på to centrale punkter:

1) Du forstår spoiler som en afsløring af viden. Altså på engelsk to reveal. På Filmz arbejder vi med begrebet i den oprindelige betydning: to spoil - at spolere - altså at ødelægge filmoplevelsen, hvilket er noget ganske andet end at afsløre viden om film.

2) Derfor er det på Filmz ikke en spoiler, men derimod en afsløring, når vi i sommer kunne fortælle, at Darth Vader skulle medvirke i Rogue One. Det var en afsløring af viden - ikke en ødelæggelse af en filmoplevelse. Alligevel modtog vi mange anklager om at have spoilet - nogle ville ikke have den viden inden filmen.

På Filmz er vores opgave at give viden til vores læsere - aldrig ødelægge, men afsløre. Det fortsætter vi med. Vil man intet vide eller få viden om film, så er Filmz helt sikkert ikke stedet at besøge.

Skriv ny kommentar: