De havde sikkert gerne været foruden de 50 millioner dollars. Ikke desto mindre så er det, hvad Disney nu står til at modtage som en del af den livsforsikring, de havde tegnet på netop afdøde Carrie Fisher.

Se også: Jakob Stegelmann: Princess Leia har vist vejen for stærke kvinder på film

Det er The Insurance Insider, der skriver, at Disney havde tegnet en livsforsikring for Princess Leia-skuespilleren. Den bliver nu sandsynligvis aktiveret.

For Disney havde angiveligt en kontrakt på tre film med Carrie Fisher – “Episode VII” – “Episode IX”. Kun de to første kommer hun til at fuldføre.

Derfor har Disney nu krav på et plaster på sit “Star Wars”-sår på 50 millioner dollars. Til gengæld skal de til at finde ud af, hvordan “Episode IX” bliver til virkelighed uden Carrie Fisher.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (16)
Gravatar

#1 bøttcher 7 år siden

Det er til at brække sig over at høre på sådan noget! Jeg er hamrende ligeglad med hvordan en hvilken som helst film serie udvikler sig efter en af hovedpersoners død.
Det er usmageligt at tænke i de baner så kort tid efter dødsfaldet. Lad dog Carrie Fisher komme fredfyldt i jorden før økonomien viser sit beskidte ansigt.
Gravatar

#2 X&O 7 år siden

Det beviser da i hvert fald at hun var vigtig for den nye trilogis overordnede plot.
Gravatar

#3 David Munch 7 år siden

Så har de da 50$ millioner til at lave noget dårlig CGI af hende.. 8)
Gravatar

#4 Lard Hanson 7 år siden

#3 oh please no :( Moff Tarkin så forfærdelig ud.
Gravatar

#5 Troels91 7 år siden

David Munch (3) skrev:
Så har de da 50$ millioner til at lave noget dårlig CGI af hende.. 8)


Lard Hanson (4) skrev:
#3 oh please no :( Moff Tarkin så forfærdelig ud.


Så i fandt ingen spænding i at genopleve de to karaktere i Rogue One? .... ja det car CGI, men det var sgu flot lavet. for mig gav det et snu i maven at se dem tilbage på skærmen, trist at i ikke fik den samme oplevelse.
Gravatar

#6 Kaversmed 7 år siden

#5 Det er svært at købe præmissen om "at se dem tilbage på skærmen" når det var så tydeligt, at det var CGI. Suspension of disbelief forsvinder for mit vedkommende, når CGI figurerne står ved siden af rigtige mennesker, og skiller sig så markant ud. Jeg sad næsten i biografen og kneb øjnene sammen, så de bare virkede en smule livagtige - bevares, isoleret set er det fantastisk CGI, men teknologien er endnu ikke nået dertil, hvor CGI-mennesker og rigtige mennesker fungerer sammen på film.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#7 Silver666 7 år siden

Disney giv de 50 mill til velgørenhed
Gravatar

#8 X&O 7 år siden

Jeg synes det var synd at Tarkin var CGI. De skulle hellere have fundet end der lignede ham og så have brugt noget makeup til få ham til at ligne endnu mere. Han er jo ikke en kendt skuespiller, så det er fint nok han ikke ligner 100%. Leia havde jeg tilgengæld ikke noget problem med. Det lignede ikke CGI i mine øjne. Mere rotoscoping hvor de havde taget hendes ansigt fra noget andet og sat ind. Plus det var i så kort tid at det virkede som en god hyldest (især nu).
Gravatar

#9 whysoserious 7 år siden

Jeg lagde slet ikke mærke til at det var Cgi ved Tarkin. Det var først efter jeg læste det gik op for mig. så det var super fedt for mig.
Gravatar

#10 Star Trek fever 7 år siden

Silver666 (7) skrev:
Disney giv de 50 mill til velgørenhed


Seriøst? Hvis du får behov for din forsikring, donerer du så pengene til velgørenhed???
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"

Skriv ny kommentar: