2018 kan føles som lysår væk, når man er kæmpe Han Solo-fan. Først til den tid får vi spinoff-filmen “Star Wars: Han Solo”. Ventetiden har en gruppe fans brugt konstruktivt til at lave en egen, imponerende kortfilm om Han Solo.

Se også: Stjernekrig: Lucasfilm vil lægge “Han Solo”-spinoff oven i “Avatar 2″

Det er “Star Wars”-fan Keith Allen, der har instrueret kortfilmen “Han Solo: A Smuggler’s Trade”, som han har fået hjælp til at skrive af Jared Bell og Nathan Nauert.

“A Smuggler’s Trade” følger Han Solo nogle år før “A New Hope” – altså præcis som den kommende “Star Wars: Han Solo”.

Her forsøger Solo at gøre den som smugler, imens han snyder i kortspil, hvilket får ham i problemer, som kun kan løses med handling.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Aiz 7 år siden

Not bad! No to bad at all!
Gravatar

#2 Lauzzy81 7 år siden

Ganske udmærket fanfilm, må sige at skuespilleren har studeret Harrison Ford godt, plus deres Chewie kostume lignede nu meget godt!
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

En skam han ikke bare ligner Harrison Ford bare lidt :) Så kunne det meget vel have været en produktions film :)
Gravatar

#4 Morpheus 7 år siden

Det var ikke helt dårligt må jeg sige.

#2

Tag og tjek ham ud. Han hedder Jamie Costa og laver en skide god Robin Williams også.
www.jamie-costa.com

Så kan jeg se de faktisk også har Doug Jones (Hellboy, Pan's Labyrinth) med også. Imponerende alligevel.
Gravatar

#5 Simos 7 år siden

Bedre end force awakens, ærligt talt! Fedt at Dash fra Shadows of the Empire er med.
Gravatar

#6 Gasivodo 7 år siden

Æv, hvor jeg dog venter på episode 3 af I.M.P.S.

"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: