Han blev udskældt for sin præstation i og nærmest klippet ud af “Suicide Squad”. Derfor var det forventet, at Jared Leto var færdig som Jokeren hos DC Films. Men det er næppe tilfældet.

Se også: Jared Leto er utilfreds med “Suicide Squad: Føler sig snydt af Warner Bros.

Jokeren medvirker ellers ikke i den kommende “Justice League”, men rygterne vil vide, at han meget sandsynligt kan genopstå i enten “The Batman” eller spinoff-filmen med Harley Quinn, “Gotham City Sirens”.

Spekulationerne sætter Jared Leto selv i gang med et tweet af coveret fra den ikoniske tegneserie “The Killing Joke” med Jokeren på forsiden.

Det er næppe tilfældigt, at Jared Leto nu igen sætter sig selv i forbindelse med Jokeren.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Star Trek fever 7 år siden

Stop jer selv DC films..... Hvorfor gå tilbage til den gevaldige fuser??
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Cool, kunne godt lide Leto´s take på en anderledes Joker. Nok også den eneste hehe :)
Gravatar

#3 Deadpoolz 7 år siden

Han var det svageste, kedeligste og mest latterlige i en ellers ret fed film (ja jeg er nok en af de få der faktisk elsker Suicide Squad filmen) men hans joker var ja en af de værste jokere ever så please ikk mere af ham
Gravatar

#4 Mads47 7 år siden

Synes han fortjener en chance mere, et ordenligt manuskript og en god instruktør vil kunne rette op på meget. Synes selv at mange af hans senere i Suicide Squad var gode, men det var ikke alt der fungeret. Præcis ligesom filmen i sig selv.

Filmen startet godt ud, men den tabte alt momentum halvvejs og blev en kedelig omgang Generic action.
Gravatar

#5 SverriJ 7 år siden

Jeg var nu også ret vild med Suicide Squad. Jeg har kun set Extended Version, og det synes jeg Leto har nok af skærm tid. Filmen omhandler jo ikke Jokeren.

Jeg kan også godt li Letos udgave af Jokeren. Det er et frisk pust.
Gravatar

#6 BlackJesus 7 år siden

Jeg synes han spiller Jokerrollen fantastisk, på en anden måde, men godt. I mine øjne er det jokeren og Harleys historie der giver noget dybde i filmen. Resten er bare action og dårlige jokes
Gravatar

#7 Mauipigen 7 år siden

Scenerne med Jokeren var da det eneste der var godt i Suicide Squad.... (jeg har kun set Extended versionen)
Gravatar

#8 HighFlyer15 7 år siden

Mauipigen (7) skrev:
Scenerne med Jokeren var da det eneste der var godt i Suicide Squad.... (jeg har kun set Extended versionen)

Hvis man vil grine af noget latterligt, ja :)
Den version af Jokeren var fantastisk dårlig. Et nyt take, men noget aldrig set før nogensinde. Det var ikke en Joker. Det var en klovn.
Gravatar

#9 jamiemsm 7 år siden

han var ikke lige som de andre film eller tv jokers nej. men han var meget ligesom ham fra de gamle tegneserier :)

Skriv ny kommentar: