I “Taken” har Liam Neeson igennem tre film tævet slemme drenge – nu venter en prequel-serie. I “John Wick” skal Keanu Reeves igennem tre film tæve slemme drenge – nu venter en prequel-serie også på ham.

Se også: ”John Wick” bliver til en trilogi

Det er “John Wick”-instruktør Chad Stahelski, der nu afslører, at en prequel allerede er skrevet:

”Vi er stort set færdige med at skrive en prequel, men vi gemmer den til andre formater. Lionsgate er meget interesseret i at lave en ‘John Wick’-serie, og det appellerer også til os,” siger Stahelski til Slashfilm.

Det store spørgsmål er så, om det bliver den samme hund, der følger John Wick i hvert afsnit af den kommende serie, eller om det bliver efter opskriften ‘nyt afsnit – ny hund’. Det må tiden vise.

“John Wick: Chapter 2” får premiere d. 9. februar.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Clint 7 år siden

Ville så gerne se 2'eren i biffen, men ikke om jeg vil betale sal 1 pris, for at skulle se den i sal 5 (som har halv lærred størrelse og ringere lyd - i Slagelse).
Gravatar

#2 Streamhub.dk 7 år siden

Den første film er en god omgang gammeldags action med fuld fart og tror faktisk at jeg ser mere frem til et sæt prequels and sequels i denne serie, da jeg synes historien er fin i etteren, hvor fortiden for John Wick måske er mere relevant

Skriv ny kommentar: