Han er den eneste serie-helt fra Marvel, der mangler, inden “The Defenders” kan samles til efteråret. Snart kommer “Iron Fist” – den fulde trailer er lige landet.

Se også: Første kig: Nu samler Netflix og Marvel “The Defenders”

I de 13 afsnit om Iron Fist – der kæmper for Marvel hos Netflix ligesom Daredevil, Jessica Jones og Luke Cage – vender Danny Rand på mystisk vis tilbage til New York City, efter han var formodet omkommet i en flyulykke.

Nu er han fast besluttet på at genvinde sin fødselsret og familievirksomhed. Men da en fjende, der længe har haft kurs mod New York, kommer til byen, bliver dette levende våben nødt til at vælge mellem sin families arv og sine pligter som Iron Fist.

“Iron Fist” kan opleves på Netflix fra d. 17. marts.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 danish99 7 år siden

Crap og så med en så tam skuespiller
King
Gravatar

#2 Mads47 7 år siden

Er lidt træt af hende sygeplejersken er med i stort set alle Marvel-Netflix serier, hun kan da ikke have meget tid til andet en at lappe superhelte sammen. Men serien ser fed nok ud :)

Luke Cage var så absolute noget af det mest tørre jeg længe har set, kedelig karakter i både form af Helt og Skurke. Jessica Jones og Daredevil er begge rigtige fede serier.
Gravatar

#3 Gorman 7 år siden

Hmmmm, minder på ingen måde om den Iron Fist jeg læste da jeg var knægt. Har han fået skæg for at unge bedre kan identificere sig med ham? Temmelig lamt.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 Mads47 7 år siden

#3 eller prøver Marvel noget nyt med ham fordi han altid har været en C-liste superhelt? altså den Iron-fist du kender har vel også været ung en gang? ud over at han har skæg og er yngre hvordan er han ellers anderledes?
Gravatar

#5 ThomasArnt 7 år siden

Sæson 1 af Daredevil og især Jessica Jones var jeg ret imponeret af. Luke Cage var okay, men der var den næsten mere musikken og skurkene der drev den end selv helten.

Det her ser lidt tamt ud.
Gravatar

#6 Nagash 7 år siden

Jeg er fandeme game. Jeg har været vild med alt de er kommet med hidtil, og dette ser ikke ud til at lave om på det :)
Gravatar

#7 Clint 7 år siden

Det minder overhovedet heller ikke om den Iron Fist som er i mine marvel hæfter :/
Gravatar

#8 Geekalot 7 år siden

#7 det ikke Shang-Chi du tænker på ? Var hvert fald ham jeg første gang troede det var de ville bringe ind i serien. Han havde også sin egen tegneserie hæfte fra Marvel af.
Gravatar

#9 Gorman 7 år siden

#4 ja okay kan godt følge dig. Udover at han ikke havde skæg var han noget mere stilfuld og mystisk i mine tegneserier. Men okay denne film handler jo så vidt jeg kan se om hans tilbagevenden til den vestlige verden som iron Fist, så måske giver det alligevel lidt mening på sigt.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

Skriv ny kommentar: