Han havde angiveligt sagt ja til jobbet som afløser for Ben Affleck som instruktør på “The Batman”. Kun kontrakten manglede. Nu er forhandlingerne imidlertid brudt sammen – Matt Reeves ønsker ikke længere at være DC-instruktør.

Se også: DC-kilder: Ben Affleck gider ikke mere Batman

Det er The Hollywood Reporter, der erfarer, at DC Films nu må lede efter alternativer som instruktør på “The Batman”. For i denne omgang bliver det ikke “Abernes planet”-instruktøren Matt Reeves.

Det sker kort tid efter, at Ben Affleck angiveligt har meddelt Warner Bros., at han vil ud af kontrakten som Batman så hurtigt som muligt.

DC Films vil under alle omstændigheder lave “The Batman”, da de vurderer, at navnet er større end personerne.

Som andre mulige “The Batman”-instruktører nævnes “Don’t Breathe”-instruktør Fede Alvarez samt veteran-instruktøren Ridley Scott.

“The Batman” forventes at få premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Rosenlund 7 år siden

Måske de bare skulle holde god pause med Batman.
Det kan kun blive noget rod hvis de fortsat får problemer med The Batman og tror ikke det bliver skandale hvis de sætter filmen på standby i nogle år så filmen kan blive god.
Gravatar

#2 Kviesgaard 7 år siden

Jeg er rigtig glad for MARVELs filmunivers, men jeg savner efterhånden et seriøst modspil fra især Warner Brothers.

Synes det efterhånden har passeret det punkt, hvor det ikke engang er sjovt længere.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#3 Clint 7 år siden

Ja, man bliver så træt inden i, så snart man høre ordet Batman efterhånden...
Gravatar

#4 Mixart 7 år siden

Marvel har gjort det helt rigtig med at være tålmodige og bygge hele universet op stille og roligt siden den første Iron man i 2008. Som barn så jeg tit Superman og Batman, og det er nok de 2 superhelte som jeg holder allermest af, så selvfølgelig ønsker jeg succes med disse 2 karakter. Det her gør bare ondt at læse om heletiden. Jeg genså The Dark Knight trilogien sidste weekend og selvom det er nogle fede film af Nolan, så er Ben Affleck i mine øjne bare en bedre Batman. Han passer perfekt til rollen. Jeg frygter lidt at han også snart smutter med mindre det var pga. Matt Reeves han ville droppe ud af.
Gravatar

#5 Sjølle 7 år siden

Indlæg flyttet til denne tråd.
Gravatar

#6 kblood 7 år siden

Nu er det jo nærmest ved at blive komisk. Lyder lidt som en katastrofe med hele dette forløb.
Gravatar

#7 danish99 7 år siden

De fået den bedste der kan spille Batman og så kan de ikke finde ud af det.
King

Skriv ny kommentar: