De lærer det aldrig. Hvis du medvirker i en “Alien”-film så skal du ikke nærme dig klamme æg på en ukendt planet. Men det gør “Covenant”-ekspeditionen alligevel her i ny trailer til “Alien: Covenant”.

Se også: James Cameron forstår ikke mere “Alien”: Vi har set det 100 gange før

I denne anden trailer får vi også et nærmere kig på det nye Alien-monster, der angriber her på den ellers tilsyneladende fredfyldte planet.

“Alien: Covenant” bliver som opfølger til “Prometheus” den anden prequel, der skal lede frem til Ridley Scotts egen “Alien” fra 1979. Det forventes, at yderligere to prequels bliver til virkelighed, inden forbindelsen er skabt.

“Alien: Covenant” får premiere d. 18. maj.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Kaversmed 7 år siden

Traileren viser ALT for meget, synes jeg.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Fed, ligesom om han er gået lidt tilbage som den 1. Alien film var. Så stadig uden vi har den "rigtige" Alien endnu :)
Gravatar

#3 KEiZ 7 år siden

Ja den viser meget, men fuck det ser feeedt ud :)
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#4 Gorman 7 år siden

#3 lige mine ord
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#5 Kaversmed 7 år siden

#3 jaja don't get me wrong, ser møgfed ud - fortryder bare, at jeg så traileren. Der var den forrige trailer bedre i og med, at den ikke spoilede så meget action.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#6 Gorman 7 år siden

#5 også enig her. Hvorfor er det at de vil afsløre så meget i trailerne. Og så endda altid i kronogisk orden! Det burde gøres til en kunstart i sig selv at lave fede ikke-afslørende trailere.
Måske skulle de ansætte os :-)

Men uanset ser filmen fed ud - skal vi lave en fælles bif-tur for fans :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

Skriv ny kommentar: