Er du klar på at vende tilbage til “The Matrix”? Det kommer til at ske i form af et reboot, der dog ikke nødvendigvis inkluderer Keanu Reeves.

Se også: Keanu Reeves er klar på “The Matrix 4” – hvis The Wachowskis er

Det er The Hollywood Reporter, der skriver, at Warner Bros. er i den tidlige fase med at planlægge en genstart af “The Matrix”-franchisen.

Endnu er det dog for tidligt at konkludere, om der bliver tale om et decideret reboot, en sequel eller bare en løs fortsættelse.

Dog er det ikke nødvendigvis sikkert, at Keanu Reeves vender tilbage til mere “The Matrix”, selv om han for kun en måned siden erklærede interesse i en “The Matrix 4”.

I hvert fald ikke som hovedrolle. Her peger kilder i stedet på Michael B. Jordan (“Fantastic Four”, “Creed”) som en tidlig favorit til hovedrolle i et reboot.

The Avengers”-forfatteren Zak Penn er udset som manuskriptforfatter på projektet.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (19)
Gravatar

#1 Mr AC 7 år siden

Please, ikke et reboot eller en sequel... der er så meget plads i det univers til en anden historie, lad nu den oprindelige historie være.
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Nu vover jeg mig ud på isen igen. Hvad skal det til for ? De oprindelige er rigtig gode som de er. Er det for de sorte mangler en Neo eller hvad ? Eller er det igen for en eller anden "spadedum" hvid mener de skal have en sort Neo? Tit sådan det rent faktisk er.
Håber det bliver lagt i graven. Så hellere de finder et nyt "scifi" projekt og de så har en sort hovedrolle indehaver til det, det ville intet gøre mig, tværtimod.
Gravatar

#3 Mads47 7 år siden

#2 Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du altid skal gøre det til et problem når det omhandler en med en anden hudfarve eller seksuell orientering.

Jeg synes i det heletaget det er åndsvagt at reboote the Matrix, men om personen er kvinde, mand, sort, asiat, hvid eller til dværge er enlig pisseligegyldigt. Neo er jo ikke en karakter der er skrevet ud fra en eller anden stereotype der kun passer på en hvid mand i 30 års alderen. Hans karakter er ikke different af nogen form hudfarve.

Hvis alt dette er sådan et stort problem, hvordan har du det så med at begge instruktør er transsexual? Hvis der er et sted hvor der bør være plads til mennesker af alle slags så er det da i et univers skabt af Wachowski søskende.
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

#3 prøv nu at læs det der kommer efter og prøv at forstå hvad jeg mener istedet for at misforstå. Det dælme noget jer passive/nye er ret så gode til herinde :)
Gravatar

#5 Mads47 7 år siden

#4 Nu er jeg langt fra ny eller passive her inde på filmz og kan heller ikke se hvorfor det har noget med sagen at gøre.

Men af alt der står i artiklen vælger du stadig at lægge mest vægt på at det er en sort der muligvis skal spille Neo, det er på ingen måder noget artiklen i sig selv lægger vægt på. Du har lov til at mene hvad du vil om casting af folk med andre hudfarver, men du kan ikke krybe dig uden om at du har en stærk tendens til at brokke dig eller vise din ubehag ved denne slags ting.

Back on topic

Jeg har svært ved at se hvad en ny Matrix film skal bringe på banen? den første er et fantastisk produkt af sin tid, man kan så mene hvad man vil om de næste to. Hvis vi endelig skal have mere af det univers, kan det så ikke være en efterfølger af en art.

Self kan det jo sagtens være et reboot og så forgå i samme universe, hvor der er behov for endnu en inkaration af the One.
Gravatar

#6 Geekalot 7 år siden

#5 Så du render rundt og tror jeg ikke gider at se film med sorte/asiatiske og hvad mere din fantasi kan komme frem med ?
Så har du netop misset hele pointen i jeg forholder mig kritisk til det så tit.
Jeg kommer en da med "løsningen" Så hellere de finder et nyt "scifi" projekt og de så har en sort hovedrolle indehaver til det, det ville intet gøre mig, tværtimod.
Det vil sige du tror stadig jeg har noget imod sorte/asiatiske og hvad mere du kan komme frem til.
Nej jeg har noget imod de laver remakes, hvor de blot gør det for at skifte hudfarve for at få folk i biffen. Og forstå nu, jeg er ikke efter aller andre en hvide nu.
Elsker andre mennesker tror de er de her fucking kloge på hvad andre mener 100% når de ikke engang gider læse/forstå det de læser.

Og nej der er slet ikke behov for et reboot af The Matrix. Men det fantasiløse Hollywood vi har med at gøre :/
Gravatar

#7 Mejse 7 år siden

#6 tror også lidt det har noget at gøre med at du automatisk går ud fra at det er for at få en sort hovedrolle i en matrix film at de gør det....behøver det jo ikke at være....den kære jordan er jo bare ret hot for tiden og ikke kun fordi han er sort han gør det jo også godt :)

men ja har ikke rigtig brug for et reboot af the matrix...der har været lidt snak om at det eventuelt ville være lidt som i star wars hvor de udvider universet men tja lad os se hvad de finder på :)
Gravatar

#8 Mads47 7 år siden

Mejse (7) skrev:
#6 tror også lidt det har noget at gøre med at du automatisk går ud fra at det er for at få en sort hovedrolle i en matrix film at de gør det....behøver det jo ikke at være....den kære jordan er jo bare ret hot for tiden og ikke kun fordi han er sort han gør det jo også godt :)


Det er lige præcis det der er min pointe, der bliver lagt vægt på at manden er sort og det omhandler at please sorte.
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

#7 Sådan ser jeg 50% af det, som det er derfor de. De sidste 50, ser jeg som Hollywood ser som en mulighed for at skumme noget der lige præcis kan skummes engang mere :)
Den "kære" Jordan var jeg ikke så vild med i starten efter jeg så rebootet af Fantastic Four. Men fandt Creed helt okay, og så Friday Night Lights, der ændrede jeg lidt mening med ham. "havde nok set mig sur på ham efter Fantastic Four" Men ja han er helt okay skuespiller.
Vælger de at udvide universet med Jordan, istedet for at reboote det. Så har jeg slet ingen problemer med det.
Men i tilfælde af et reboot, så ville jeg nok hellere hyre de to kære brødre/søstre til at skrive noget nyt i stil med The Matrix, så muligt give Jordan hovedrollen i det/den. Er nok mere til det med de laver noget nyt i stil med Matrix, en de fortsætter i det univers, selvom det dog godt kan lade sig gøre.
Gravatar

#10 Mejse 7 år siden

#9 altså lige med fantastic four som du var ret oppe og kører over (:P) kan jeg godt forstå det virker mærkeligt når han nu er hvid i kildematrialet men neo er jo ikke hvid i kildematrialet (manuskriptet) han endte bare som hvid i filmen så kan ikke se det gør en forskel men er helt enig i at jeg hellere så dem lave noget nyt end et decideret reboot

Skriv ny kommentar: