Carrie Fisher havde optaget alle sine scener til “Star Wars: Episode VIII” med titlen “The Last Jedi”, inden hun tragisk gik bort i december. Men det faktum får ikke Lucasfilm til at ændre et komma ved Fishers scener som Princess Leia i den kommende “Star Wars”-film.

Se også: Lucasfilm på nye optagelser til “The Last Jedi” – fjerner måske Princess Leia

For selv om Fisher som Leia også var udset til at spille en større rolle i trilogiens sidste film – “Episode IX” – så ændrer det altså ikke på “Episode VIII”, slår Disney nu fast:

”Da vi købte Lucasfilm, så ville vi lave tre film, Episode VII, VIII og IX. Vi måtte forholde os til en tragedie i slutningen af 2016. Carrie er med igennem VIII. Vi ændrer ikke på VIII, selv om hun er gået bort,” siger Disney-chefen Bob Iger til The Hollywood Reporter.

Men hvad så med “Episode IX”? Digital teknologi som i “Rogue One” måske? Nej, “The Last Jedi” bliver Carrie Fishers sidste optræden som Princess Leia:

”Hendes præstation forbliver, som den er i VIII. I ‘Rogue One’ havde vi nogle digitale karakterer. Det gør vi ikke ved Carrie.”

“Star Wars: The Last Jedi” får premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Gorman 7 år siden

Et godt valg - og respektfuldt for historien, hende og os.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Mads47 7 år siden

Synes det er et rigtig godt valg Disney har taget, der vises stor respekt for Carrie Fisher og hendes rolle som Leia. Dog er jeg stadig nysgerig for at se hvordan de takler det i episode 9.
Gravatar

#3 BlackJesus 7 år siden

Respektfuldt.

Jeg elsker Star wars, derfor jeg også kunne lide Force Awakens første gang jeg så den, men må sige den ikke har særlig meget dybde.

At pricess Leia ikke er med, skal de nok få reddet, når dybden i filmene ikke virker så vigtigt.

Efter at have set den 3-4 gange, må jeg sige det er en rigtig mainstream blockbuster kopi Star wars film. Det virkede og mon de ikke holder stilen, så de kan lave en ny indtjeningsrekord.

Gid Lucasfilm stadig producerede filmen.
Gravatar

#4 Eihilt 7 år siden

Det havde da også været mærkeligt, hvis man pludselig skrev Leia ud. Jeg er sikker på Disney nok skal få hende skrevet ud på en respektfuld måde.

Omend, så lever CGI desværre i bedste velgående, måske hun lander hovedrollen i episode 9? ;-)

Skriv ny kommentar: