Marvel Studios er glad for planer. Den nuværende tredje fase afsluttes med “Avengers 4” i 2019. Derefter begynder Phase 4 – eller hvad? Marvel-chefen Kevin Feige åbner nu op for ny drejning for Marvel Cinematic Universe.

Se også: MCU-chef teaser: Døden får sandsynligvis en rolle at spille i “Avengers 3″

For når vi kommer til “Avengers 4”, så er vi også ankommet til et klimaks, en slags konklusion efter i alt 22 MCU-film. Og så må der måske ske noget nyt:

”Det, der sker efter det, vil være meget anderledes. Jeg ved ikke, om det er Phase 4, det vil måske blive noget nyt,” siger Kevin Feige til Collider.

Kontrakterne for flere af MCU-stjernerne som Chris Evans, Chris Hemsworth og Scarlett Johansson er alle ved at udløbe. Det kan spille ind på den nye retning for Marvel-universet.

Spørgsmålet er så, hvordan Marvel vil ændre MCU; om det bliver et decideret reboot, lader nye karakterer overtage gamle superhelte-identiteter eller noget helt tredje.

“Avengers 4” får premiere d. 2. maj i 2019.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 kblood 6 år siden

Vil måske hellere se et reboot, end at se andre skuespillere overtage de nuværende roller i samme historie.

Behøves da heller ikke være et reboot, bare at det er andre historier som så ikke bygger på de nuværende... der er jo nok at tage af fra Marvel universet. Med reboot ligges der gerne op til at man tager nogle af de samme historier og genfortæller, og det er generelt noget kedeligt. Bare se de to Hulk film, eller de 2 Spiderman. Med den 3. Spiderman har man vidst valgt at gøre meget mindre ud af forhistorien, nu den har været fortalt 2 gange allerede... godt nok for 2 forskellige Spiderman historier, men de er stadigt ikke vildt forskellige. Med de 2 Hulk film var den ene ikke meget bedre end den anden, og ingen af dem var specielt gode. Hulk film fungere bedst med andre helte i historien også. Det tror jeg de fandt ud af, og det er derfor den næste Thor film er med Hulk og Thor.
Gravatar

#2 Jach 6 år siden

#1 Et så tidligt reboot ville være at starte forfra med et remake, og det gør de ikke nu.
Jeg tænker at de kan kører videre med deres nyere helte som Dr. Strange, Black Panther og Cpt. Marvel, og eventuelt begynde at starte nye grupper op, Spider-Man var jo leder af en anden Avengers gruppe.
Og personligt elsker jeg den sidste Hulk film og han kan altså godt stå alene, han er en af de få med en succesfuld live action serie og har nogle gode historier hvor der dårligt er plads til andre helte uden historien mister fokus.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#3 Geekalot 6 år siden

Tvivler meget på de stopper den franchise her, det der simpelthen for mange penge i det til de gør :)
Gravatar

#4 kblood 6 år siden

#2 Nu? Der er jo altså mange år til at de er igennem fase 3.

#3 Du skal tænke på at ligesom Wolverine ikke længere kan spilles af Hugh Jackman, så kan Iron Man snart ikke længere spilles af Robert Downey Jr.

Når tiden kommer til at de ikke længere kan have de nuværende store navne med, så bliver der jo nød til at ske et skifte. Dette bliver jo stadigt først efter hele Infinity War er færdig, og det bliver tidligst i 2019.
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

#4 finder det mere realistisk at du starter noget multiverse så de kan på den ene eller anden måde kan udskifte folk som har udløbet kontrakter...der er for mange store navne tilknyttet som ikke har fået deres 3 film endnu :P
Gravatar

#6 kblood 6 år siden

#5 Har de da kontrakter på at få det? De kan jo sagtens lave de film inden de laver et nyt cast.
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#6 ved jeg selvfølgelig ikke meeeen ville undre mig hvis der ikke var sikret mere end 2-3 films kontrakter på alle de mere relevante navne...desuden kan jeg ikke se logikken i forreksempel at starte forfra...de har brugt mange af de større helte så medmindre det bare skulle blive en gentagelse skulle de bruge alle de mindre helte i stedet for og det har jeg svært ved at se for mig :)
Gravatar

#8 kblood 6 år siden

#7 Nu er det jo det som der siges i nyheden, at kontrakterne skulle være ved at udløbe.
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#8 de nævner 3 navne....hvad med doctor strange folkene...hvad med den kommende miss marvel ? du tror virkelig at hun kun skal være med i 1-3 film hvis deres første kvindelige solo superhelt bliver en succes ?
Gravatar

#10 Mejse 6 år siden

#8 men sandt at sige er det nok bare mere hvad jeg håber på :P ikke nødvendigvis at andre overtager rollerne da mange af heltene jo har haft mere end en inkarnation men jeg håber bare virkelig ikke på at de starter helt forfra....syntes det ville være ærgerligt

Skriv ny kommentar: