Han er glad for dyr. For “Babe – den kække gris” og snart også for dinoer i “Jurassic World 2”. Og selv om James Cromwell først får sin “Jurassic”-debut nu i den femte film, så afslører han en forbindelse til den originale “Jurassic Park.

Se også: ”Jurassic Park”-stjerne på retur: Jeff Goldblum med i “Jurassic World 2″

For det er nemlig ikke kun Jeff Goldblums tilbagevenden til “Jurassic”-franchisen som Dr. Ian Malcolm, der forbinder den kommende femte film til originalen fra 1993:

”Jeg er partneren, Benjamin Lockwood, til karakteren, som Richard Attenborough spillede i ‘Jurassic Park’. Sammen udviklede vi teknologien, der gjorde det muligt at klone gener, så nu forsøger jeg at forholde mig til de konsekvenser af det, vi har gjort,” siger James Cromwell til Larry King.

Det er første gang, vi hører om en partner til Richard Attenboroughs park-ejer med navnet John Hammond.

Men det virker altså til, at vi ikke helt er færdige med fortiden, hvilket måske kan kaste nyt lys på begivenhederne fra 1993.

Jurassic World 2” får premiere d. 22. juni i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (0)

Skriv ny kommentar: