Det er 20 år siden, at “Batman & Robin” fik premiere. Den regnes for den vel nok dårligste superheltefilm nogensinde – nu siger instruktør Joel Schumacher undskyld.

Se også: Jakob Stegelmann: Det her er den værste superheltefilm

Og det må være efter devisen bedre sent end aldrig, at Schumacher nu siger undskyld for den forfærdelige “Batman”-film:

”Hør her, jeg undskylder. Jeg vil undskylde til alle fans, der blev skuffet, fordi det skylder vi dem,” siger Schumacher til Vice.

Instruktøren tager dog ikke hele ansvaret for floppet, fordi han ønskede egentlig ikke at lave endnu en “Batman”-film efter “Batman Forever”. Det var Warner Bros., der sagde, at han skulle:

”Jeg vidste, at jeg ikke burde lave en sequel… Men alle hos Warner Brothers forventede, at jeg skulle lave en mere.”

“Batman & Robin” har 11 procent hos Rotten Tomatoes – 3,7/10 hos IMDb.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 moulder666 6 år siden

Mjah - Jeg vil ikke sige, at det er den "dårligste superheltefilm nogensinde". Den er da ringe - ingen diskussion der - men den indeholder så afsindigt meget ufrivillig komik og så mange elendige puns, at det er helt fænomenalt! :D

Hold det op med nogle fejltrin som Catwoman med Halle Berry eller The Spirit af Frank Miller der også begge to er potringe, men så ikke har noget som helst komik til at holde sig oven vande - så ved jeg godt, hvad jeg foretrækker!

Edit: Hov - så så jeg da også lige, at Catwoman ligger lavere end Batman & Robin både på Imdb og RT. :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: