Den vandt en Oscar for makeup. Men “Suicide Squad” vandt aldrig anmeldernes respekt. Nu giver DC Films dem ret – “Suicide Squad” var noget rod.

Se også: David Ayer fortryder: Jokeren burde have været skurken i “Suicide Squad”

Det er DC-chef Geoff Johns, der nu indrømmer, at plottet simpelthen ikke hang sammen i David Ayers antihelte-film:

”Den virkede ikke fortællemæssigt… Der var fremragende casting og fremragende karakterer, men historien faldt fra hinanden på fortællingen, på plottet. Vi kan gøre det bedre,” siger Johns til Variety.

Måske derfor har David Ayer ikke fået lov til selv at skrive sin næste DC-film, “Gotham City Sirens”, men derimod får hjælp fra andre manuskript-forfattere.

“Suicide Squad” solgte billetter for 745 millioner dollars.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Pistolprinsen 6 år siden

Og, så gjorde det, jo, det hellere ikke bedre, at Will Smith var med - dermed forsvandt alt troværdighed og indlevelse...

...den mand er en endnu ringere skuespiller en Russel Crowe og Liam Neeson tilsammen (og, der siger ikke så lidt).
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#2 Naggzu 6 år siden

Jeg er slet ikke enig.

Jeg syntes faktisk at han gjorde det helt godt i denne film, ja der er film hvor han måske ikke passer ind, men generelt er der skuespillere som er ringere end ham.

Igennem mit objektiv syntes jeg faktisk at han gjorde Deadshot spændene, og kom der mere med WS som Deatshot ville jeg ikke være bekymret for at se det.


Jeg kunne faktisk godt lide hele SQ filmen, ja historien var tynd, men jeg var underholdt igenne, og måske er jeg en af de få som faktisk godt kunne lige den nye Joker, han passede godt ind i hele universet. Mere med ham.
Gravatar

#3 Matjo7588 6 år siden

Man mister alt troværdighed når man siger Russel Crowe er en ringe skuespiller :D..

Master and commander.
Det er filmhistoriens største katastrofe der ikke er lavet en toer til den film.

Genial skuespiller.

Suicide squad var ikke lige min kop te. blev ret skuffet da jeg håbede på meget mere.

Skriv ny kommentar: