Det er tidens største filmtrend. Alle selskaber vil have et eget cinematic universe som Marvels MCU. Nu melder James Bond sig angiveligt også snart på banen med et muligt filmunivers – større end Bond.

Se også: Dark Universe-skaber: Ét nyt monster om året – “The Mummy” sætter tonen

Det er The Tracking Board-journalisten Jeff Sneider, der på Twitter afslører, at han har hørt rygter om, at James Bond måske bliver udvidet til et cinematic universe:

”Jeg har hørt, at ‘the Broccolis’ har fået univers-feber og ville elske at udforske andre hjørner af Bond-franchisen…”

Er det sandt, så kunne det tyde på, at Bond-producer Barbara Broccoli følger i sporet på MCU, DCEU og Dark Universe.

Så måske får vi historien om Agent 002? Eller 009? Eller Q? M? Måske Moneypenny? – eller hvad med Goldfinger?

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 FjodorKnychelknocher 6 år siden

- Har længe ventet på en Felix Lighter film…
Gravatar

#2 Tsunamijhoe 6 år siden

Det må vist være en joke det her.. For det første er Bond et af de mest eksklusive film brands,for det andet vil det her udvande Bond fuldstændig,og resultere i samlebåndsproduktioner,for tvivler meget stærkt på at nogen gider se en hel film om Jaws eller som #1 siger Felix Leiter.
Gravatar

#3 Gorman 6 år siden

1. April naturligvis ......
Nu må de tage sig sammen, Hollywoodfilmselskaberne er efterhånden en flok lemminger uden selvstændig tankegang. Skulle det være bare remotely filmkunst..!
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 Mads47 6 år siden

Rigtig mange forskellige slags Nej tak.

Jeg siger det igen..jeg synes der er alt for mange film franchises der hopper med på denne bølge...Men nu er det jo ikke noget fast.
Gravatar

#5 kblood 6 år siden

FjodorKnychelknocher (1) skrev:
- Har længe ventet på en Felix Lighter film…


Det var også lige det jeg tænkte på... men virkelig jeg den eneste jeg kunne tænke på hvor det ville give mening. De andre karakterer er rimeligt afhængige af Bond for at fungere... kan ikke lige se hvordan et "shared universe" ville give mening.
Gravatar

#6 Justin 6 år siden

cinematic universe :(

Jeg er jo utroligt meget ligeglad med alle de andre
Alle de andre er der kun som små birolle så 007 har nogen af spille med / mod

Skriv ny kommentar: