Film efter film er det bare blevet vildere og vildere. Fra simpelt gaderæs i de første film til at blive jagtet af en ubåd i den seneste, “Fast & Furious 8”. Og instruktør F. Gary Gray afviser da heller ikke, at Jorden kan blive for lille til Dom og de andre.

Se også: Box Office-rekord: “Fast & Furious 8” åbner større end “The Force Awakens”

“FF8”-instruktøren ser således ingen begrænsninger for franchisen i fremtiden, hvor der er givet lovning på som minimum en film 9 og 10. Ikke engang det ydre rum er for vildt:

”Det ydre rum? Hør, jeg vil ikke afvise noget med den her franchise. Da jeg læste ubåd, så var alt muligt. Man ved aldrig. Jeg har ikke læst ‘Dom på Mars’ endnu, men så igen man ved aldrig,” siger F. Gary Gray til Screen Rant.

Hvis ikke “Fast & Furious”-franchisen forlader planeten i den næste film i serien, så sker der med garanti noget andet vanvittigt for en franchise, der har bevæget sig fra bilserie til agent-action i bedste “Mission: Impossible”-stil.

“Fast & Furious 9” får premiere d. 19. april i 2019.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 Gasivodo 6 år siden

?!? Jøsses! Igen, hvorfor ikke? ..og havde nogen påstået, at denne serie ville forsætte i det uendelige, i 2001. Så havde jeg givet dem Garder-skalle ;-)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: