Christopher Nolan har endnu ikke lavet en dårlig film. Der ser heller ikke ud til blive tilfældet med “Dunkirk” – de amerikanske anmeldere elsker den.

Se også: Allersidste trailer: “Dunkirk” går i krig på episk 70mm

Det virker til, at Christopher Nolan havde ret, da han beskrev “Dunkirk” mere som en spændingsfilm frem for en krigsfilm. For den er helt sikkert spændende, mener den udsendte fra Fandango:

”#Dunkirk er kaotisk, ubarmhjertig, spændende og en af de mest fængslende film, som du kommer til at se i år. En masterclass i håndværk. Sikke en tur,” skriver Erik Davis på Twitter.

Og du bør glemme at vendte, til den rammer Netflix. “Dunkirk” er en IMAX-oplevelse ud over det sædvanlige, skriver Collider:

”‘Dunkirk’ er ‘på kanten af sædet’-film, der kommer til sin fulde ret i IMAX. Kan ærligt sige, at jeg har aldrig set noget lignende. Se den i IMAX! skriver Steven Weintraub på Twitter.

Først og fremmest er det dog en Nolan-film. Fans af den elskede genre-instruktør kan glæde sig, mener Bustle:

”Er fantastisk. I sandhed spændende fra første til sidste sekund. Det er hjerteskærende, hjertepumpende og neglebidende. Glæd jer, Nolan-fans,” skriver Anna Klassen på Twitter.

“Dunkirk” får premiere d. 20. juli.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Bjur 6 år siden

Glæder mig. Han er så vild Nolan. Han er en gave til alle film elskere. Håber han fortsætter i mange årtier.
Gravatar

#2 Tsunamijhoe 6 år siden

#1 enig,glæder mig også.. Håber de smider atmos lydspor på blurayen når den engang kommer..

Jeg så Inception i biografen og fandt den yderst kedelig,men har ændret mening siden, jo flere gange jeg har set den,jo bedre bliver den,og nu er den en af favoritterne. Og hans Batman film er de bedste superhelte film.. Memento er dog hans bedste film synes jeg,ligesom alt går op i en højere enhed i den film.

Dog bryder jeg mig ikke om Interstellar,den var alt for forudsigelig,og rodet til mig.

Skriv ny kommentar: