Han har udviklet sig til en mester udi motion capture-kunsten. Aktuelt giver Andy Serkis liv til Caesar i “Abernes planet: Opgøret”, men han brød igennem med Gollum, der nu læser tweets op fra Donald Trump.

Se også: Mark Hamill læser Donald Trump-tweet op som Jokeren

Det var i Stephen Colberts “Late Show”, hvor Serkis blev spurgt om at gentage den forstyrrede dobbelt-rolle som Gollum/Sméagol fra “Ringenes herre”.

Og når Gollum læser op, så får Præsident Trumps tweets en noget anden betydning – sjovere og mere skræmmende.

Dermed følger Serkis i sporet på Mark Hamill, der har gjort det samme i rollen som Jokeren.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 123456789 6 år siden

Wauw folk derovre synes stadig det er sjovt at gøre grin med Trump? kæft det står sløjt til i talkshow branchen
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 tja det er nemt og der er en evig strøm af nye ting at gøre grin af så det er vel meget naturligt :)
Gravatar

#3 Mads47 6 år siden

1# Hvorfor skulle man ikke gøre grin med manden? han køre jo det hvidehus som det var et cirkus. Trump er på igen måder en god Præsident og hans tilgang til sensur er skræmmende. Manden har forfanden ødelagt så mange forskellige forhold til allieret lande både i Westen og Østen dette var meget tydelige under klima topmødet.

Trump forsømmer posten som commander-in-chief.
Gravatar

#4 Matjo7588 6 år siden

Hej Morten.

Først, hvis du vil svine syge mennesker til på denne måde så burde du i det mindste vide hvad der faktisk er hvad.
Ser du jeg lider af paranoid skizofreni. Så SKAM DIG.

En ting er at gøre grin med en sygdom, det kan i visse tilfælde være okay.
Bare ikke af folk der tydeligvis intet ved om sygdommen og misbruger dem for folk gider læse hvad man skriver.
Ved godt mange gør som du gør med at bruge ordet skizofren om det ene og det andet politikere gør det, vejrfolk gør det og ja ja vi får skylden for mange ting.
Det let at gøre grin med ting man ikke forstår, og det jo bare en kronisk syg person der skal sidde og læse det gang på gang. og folk der lider af stærk kronisk psykisk lidelse er ikke så tit dem der siger fra. vi tager bare imod for vi er vant til at samfundet har deres fordomme der bygger på uvidenhed, uvidenhed du med til at sprede.

Så lad mig forklare. du påstår Gollum/Sméagol er Skizofren grundet han har to personligheder?
Men det er ikke skizofreni. der er personlighedsforstyrrelse og/eller personlighed spaltning.
Alle tre sygdomme er tre helt forskellige sygdomme. ligesom migræne og sukkersyge og kræft er det.
Så din påstand er både forkert og bygger på uvidenhed, og dermed er den ikke engang sjov men bare hånende.

Skizofreni er en af de værste sygdomme at leve med af mange oversager. den ene ligger i at man ofte ud over at lide af skizofreni som i sig selv er en af de værste sygdomme man kan få. så ofte kommer til at lide af mange andre sygdomme, og det alt fra ADHD til personligheds forstyrrelser. og endda også mange sygdomme som ikke er psykiske men som man får grundet skizofreni.
Men at være skizofren har intet med at have flere personligheder at gøre.
Billige point for folk som i stor stil ikke kan tale for sig selv. også endda uden du ved det mindste om emnet som sagt..
Ret dybt..
Og jeg håber både du ikke gør sådan igen om nogen sygdom, og at du liger læser lidt op på det så du faktisk lære lidt også.

Venlig Hilsen den der har været så uheldig at blive ramt af en kronisk sygdom.
Beklager jeg ikke sagde fra da jeg blev spurgt.
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#4 Tak for opsang. Præciserer straks - vigtigt at være præcis med den slags.

Skriv ny kommentar: