Gravatar

#1 isteen 13 år siden

BBC HD sprudler jo med nye seriestarter nærmest flere gange om ugen. De seneste uger har Torchwood, Survivors og Being Erica været blandt de bedre.
I går startede PAs, som nærmest var en blanding af Mad Men blendet med Desperate Housewives. Nogen der fulgte med fra første afsnit?

I aften starter endnu en serie, Freezing. Hvad den handler om, har jeg ikke tjekket op på.

I næste uge starter Free Agents, som er ret sjov...hvis man er til sort humor af den grovkornede slag, med masser af sjofel snak.

Lark rise to Candleford starter også i næste uge, hvis man er mere til historisk drama med finurlige skuespillere.

BBC HD vil også begynde at sende enkelte film, kan jeg se i oversigten, så der er noget at glæde sig til, hvis man kan fange denne kanal.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 13 år siden

Er bare ked af, at den BBC HD, jeg modtager på min Canal Digital-parabol-modtager, ikke viser de nyeste afsnit af Top Gear! :(
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 OxxY 13 år siden

yeah den danske bbc hd ser ikke ud til at vise det samme som den engelske, er lidt trist. Top Gear HD live ville fanme være lækkert

Skriv ny kommentar: