Gravatar

#1 Hr. Nielsen 13 år siden

Ville høre om der er nogen her på siden der har set Tv-serien Boardwalk Empire og om den i så fald er værd at købe (ifølge dem selvfølgelig)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2 Bruce 13 år siden

#1 Jeg har set tre afsnit og serien er produktionsmæssigt, seriøst værd at se. HBO kan, om nogen, lave store opsætninger og der var øjeblikke, bl.a. da "prohibition day" kom i afsnit 1, som var seriøst lavet for det store lærred.

Buscemi er klasse og det er når han er på lærredet, at filmen har momentum. Men serien fremstår derudover såre traditionel. Der er ikke noget, som trækker i mig og giver mig lyst til at "se mere". Jeg føler ikke serien kan give mig noget, jeg ikke allerede har set i andre film og at se den blot for Buscemis karisma ... nej, så god er den ikke. Det er lidt som Rome. Wow er det her en serie!!! For blot at konkludere, at I Claudius er langt bedre for 1/100 af prisen!

Jeg vil dog lige følge op, når sæson 1 er i hus og tjekke Tim Goodmans kommentarer op. En 80% rating vil absolut få mig til at prøve og se den igennem.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3 Hr. Nielsen 13 år siden

Hmm, det lyder som den bløde mellemvare, som man gerne ser, men ikke skal se. HBO kan nemlig normalt lave serier der sparker røv og overgår mange biograffilm. Takker Bruce.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#4 MMB 13 år siden

#1

Nu har jeg også selv kun set 3 afsnit, og jeg synes helt sikkert, du skal tjekke serien ud! Og det er sgu ikke nogen blød mellemvare, det er en topproduktionen, som er blevet rost til skyerne og som har vundet bedste dramaserie til Golden Globes i år (Bruce er Mad Men fan).

Jeg ville uden tvivl give serien en chance. I det mindste for at se pilotten, som er instrueret af Martin Scorsese.
Gravatar

#5 Bobby Singer 13 år siden

#4 Sig lige til Scorsese at han skal huske at vaske hånden...
Idjit
Gravatar

#6 MMB 13 år siden

#5

WTF? :)
Gravatar

#7 Bobby Singer 13 år siden

Idjit
Gravatar

#8 Bruce 13 år siden

#4 Blot for at pointere kort :) At være Mad Men fan er ikke ensbetydende med, at det ligger til grund for, at være ekstra kritisk overfor andre serier. Måske "det fungerer sådan" for nogle, men en serie skal tages for pålydende, subjektivt og selvstændigt hver gang. Er derudover helt enig i, at Boardwalk Empire ER en topproduktion.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9 Hr. Nielsen 13 år siden

Keep 'em coming, så jeg kan danne mig et indtryk:)....Jeg har gået med tanken om at bestille den på BD, ville skide gerne se den, men gider ikke smide penge efter den, hvis for mange kunne sige den ikke var de værd.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#10 Bruce 13 år siden

#9 Vil dog også lige pointere (nu igen), at den har 88% på Metacritic, så der ER mange, som godt kan lide den :)

http://www.metacritic.com/tv/boardwalk-empire/seas...

Jeg har smidt penge efter Downton Abbey 94% istedet, første 6 afsnit på BD og overvejer også stærkt Sherlock 85%.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: