Gravatar

#1 GustavE 10 år siden

Hej alle.

Jeg er en kæmpe fan af Batman: The Animated Series, og jeg overvejer at anskaffe mig nogle af de andre DC animerede serier på DVD.

Kan nogle af disse serier anbefales?:

Superman: The Animated Series
Batman Beyond
Justice League
Justice League Unlimited

Hvis ja, hvor kan disse serier så findes billigt?

På forhånd, tak for hjælpen. ;)
Gravatar

#2 elwood 10 år siden

Superman: The Animated series får den varmeste anbefaling herfra.

Batman Beyond er faktisk også god, det er noget mere anderledes og nutidigt, men det er sjovt og se Old Bruce Wayne (det er ikke ham man følger primært)

Men ellers så start med Batman Beyond: Return of the Joker Unrated, som også foregå i samme univers, dog er historien hel for sig selv.

Men min anbefaling ville være og hoppe på Superman TAS :)
Det er også samme team der står bag den, Bruce Timm og Co. samt Shirley Walker er igen indover musikken.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 GustavE 10 år siden

#2

Mange tak for hjælpen.
Er nogle af justice league-serierne værd at tage et kig på?
Gravatar

#4 Batsy 10 år siden

GustavE (3) skrev:
#2

Mange tak for hjælpen.
Er nogle af justice league-serierne værd at tage et kig på?


Justice Leauge serien fra 2001 anbefales stort! Især hvis man kan lide batman TAS og Superman TAS og Beyond eftersom det er de samme bag.


Stand alone film som Justice Leauge: Flashpoint paradox er en fantastisk DC film.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 MOVIE1000 10 år siden

Kan man godt skaffe Batman Beyond med DK tale, synes den var go da den blev vist på tv.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 elwood 10 år siden

Kan du ikke li Kevin Conroy!

Selv om den ikke handler så meget om ham, så er det stadigvæk ham der lægger stemme til old brucie.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Batsy 10 år siden

Will Friedle var også en sublim Terry!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 Riqon 10 år siden

De sendte Superman-serien på Snurre Snup, da jeg var kid (ligesom de havde sendt Batman), og jeg syntes, de var helt ok. Selvfølgelig ikke på højde med Batman, men næsten.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Driver 10 år siden

Når jeg fanger nogle af de tegneserier i TV som børn og unge bliver spist af med i dag og så sammenligner det med, hvad jeg så da jeg var barn, så bliver de kære små godt nok lowballed til den store guldmedalje.

Batman the Animated Series, Spider-Man the Animated Series, Jens Lyn, Transformers, M.A.S.K. (Ikke The Mask, selvom det også var en fin serie). Det var i sandhed en dejlig tid at være barn i.

Det samme gælder de julekalendere, de skal trækkes med. Wow, hvor er det trist!

Og giv os så for helvede da snart en M.A.S.K. spillefilm. Hvor svært kan det lige være?!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#10 Herrguth 10 år siden

#9 Og glem nu ikke "He-Man and the Masters of the Universe", "Bravestarr" og "Dino Riders". :D

Og jeg husker også svagt en Fantastic Four tegnefilm, hvor det fjerde medlem var en robot (Johnny Storm var ikke med).

Skriv ny kommentar: