Gravatar

#1 Nicki52 13 år siden

Der har været meget kritik af serien på tv2 Den som dræber. Men det værste bullshit jeg har hørt om den, er at den er så barsk. Den er jo ikke barsk og hvorfor fanden lader de børn se, når det er forbudt for børn.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Bruce 13 år siden

Jeg holdt et afsnit og så havde jeg smagen af gylp i kæften, så jeg springer resten over.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3 Nicki52 13 år siden

Bruce (2) skrev:
Jeg holdt et afsnit og så havde jeg smagen af gylp i kæften, så jeg springer resten over.

Serien bliver bedre. Den er vældig underholdende.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 Bruce 13 år siden

#3 Som Yazz sang ... "The only way is up ... baby", men jeg ser ingen grund til at smide den ind i køen igen. Den ligner én stor ligegyldig kliché.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5 Nicki52 13 år siden

#7
Så kritisk er jeg ikke med danske serier. Hvis det er en komedieserie, så skal den være sjov før jeg kan lide den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 13 år siden

#7 Jeg tror, de fleste har det på samme måde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 Bruce 13 år siden

#8 Så har vi det nok lidt på samme måde. Hvis det er en spændingsserie, så skal den være spændende førend jeg er interesseret.

#6 Tak!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8 MOVIE1000 13 år siden

Har set 2 afsnit (IKKE FRIVILIGT). Men det hele er set før endda ned til mindste detalje, jeg tror sgu jeg får et bedre liv hvis jeg undlader at følge med i den serie hver uge.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Thomsen 13 år siden

For mig smager den alt for meget af rip-off af CSI og Criminal Minds - helt ned til de enkelte sager.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10 Slettet Bruger [3318362900] 13 år siden

Jeg synes hverken den er bedre eller dårligere end mange af de utallige krimiserier der forefindes. CSI, Numb3rs, Cold Case, Without a Trace, Criminal Minds og hvad de nu ellers hedder. Men det sælger jo godt sådan noget krimi og det kan også være ganske sjovt at se et afsnit i ny og næ, men i længden er det for ensformigt. Især når de fleste af karaktererne i serierne er dårligt skrevet. Så plotmæssigt synes jeg ikke den halter så meget efter. Jeg synes bare ikke den er godt produceret og så synes jeg igen at den er teatralsk ligesom Forbrydelsen, eller i hvert fald så bliver dialogen leveret så fladt, som de læser op af et stykke papir og ikke som naturlig tale.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: