Gravatar

#1 Romance 11 år siden

Hej Alle,

Når jeg kommer træt hjem fra arbejde, så elsker jeg at slappe af med en eller anden forholdsvis meningsløs sjov serie; men jeg synes desværre at jeg er ved at have set alle de serier der er værd at se og har svært ved at finde en ny ynglings serie, så jeg håber at nogle der ude har lyst til at hjælpe mig med at finde min næste serie.
Jeg kan fortælle lidt om hvilke serier jeg rigtig godt kunne lide og hvilke serier jeg ikke var så glade for, så i ved lidt om hvilken genre det er jeg leder efter.
Jeg elsker sød suppe serier som er sjove.
Jeg kunne godt lide:
• Will & Grace
• Venner
• Sex and the City
• Samantha Who
• Drop Dead Diva
• How i met your Mother
• Cougar town

Jeg kan ikke lide serier som er for platte eller pinlige, som f.eks.
• The Office
• Parks and recreation
• Reno 911
Håber der er andre piger som mig derude der kan foreslå mig en ny serie så jeg ikke behøver at kede mig om aftenen ;)
Gravatar

#2 BN 11 år siden

Ud fra hvad du siger du godt kan lide, vil jeg foreslå dig serien 'Everybody loves Raymond' (dansk titel: Alle elsker Raymond). Den har noget af samme humor som 'Friends'. Jeg ved ikke, om der p.t. er nogen tv-kanaler der sender den, men ellers fås den på dvd.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 lyspunkt 11 år siden

Jeg kan anbefale den engelske "Coupling", som er "Friend" med seksuelle hentydninger
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#4 Collateral 11 år siden

BN (2) skrev:
Ud fra hvad du siger du godt kan lide, vil jeg foreslå dig serien 'Everybody loves Raymond' (dansk titel: Alle elsker Raymond). Den har noget af samme humor som 'Friends'. Jeg ved ikke, om der p.t. er nogen tv-kanaler der sender den, men ellers fås den på dvd.


Friends er som jeg ser det langt sjovere end Raymond, og langt mere charmerende i øvrigt. Jeg er rigtig glad for serien 'Modern Family', som er virkelig morsom og en anderledes type komedieserie. 1. sæson kan ses på Netflix. Jeg skriver om serier som dem du nævner her på min blog www.komedieogkant.blogspot.dk - så der kan du også tage et kig hvis du har lyst.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 zombieman 11 år siden

BN (2) skrev:
Ud fra hvad du siger du godt kan lide, vil jeg foreslå dig serien 'Everybody loves Raymond' (dansk titel: Alle elsker Raymond). Den har noget af samme humor som 'Friends'. Jeg ved ikke, om der p.t. er nogen tv-kanaler der sender den, men ellers fås den på dvd.


Tror faktisk den bliver sendt på både 6'eren og en af tv3'erne.

Ellers er der jo den ultimative sit com seinfeld
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6 Neranders 11 år siden

Big Bang Theory er en af de sjoveste serier jeg kender til, og det er ikke et must, at være fysiknørdet for at kunne grine med, selvom det giver lige det ekstra til oplevelsen.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7 inflector 11 år siden

Scrubs må være et bud. Ikke en klassisk sitcom, men den er sjov og velspillet. Sæson 1-5 er helt fantastiske, derefter går det desværre noget ned af bakke.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 BN 11 år siden

Collateral (4) skrev:
Friends er som jeg ser det langt sjovere end Raymond, og langt mere charmerende i øvrigt.


Jeg er enig så langt som til, at 'Friends' er den bedste af disse to serier. Men vi kan ikke vide, hvad Romance kan lide, så det er jo bare med at give hende nogle forslag. Så finder hun selv ud af, hvad der falder mest i hendes smag. Personligt finder jeg 'Everybody loves Raymond' fremragende - og det er derfor jeg anbefaler den.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 MOVIE1000 11 år siden

Romance (1) skrev:
Håber der er andre piger som mig derude der kan foreslå mig en ny serie så jeg ikke behøver at kede mig om aftenen ;)


Så må vi da håbe du tager imod, forslag fra feminine fyre :P
sorry kunne ikke lade være ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Riqon 11 år siden

Mange af mine venner anbefalede mig "How I Met Your Mother", men jeg gad ikke se den. En dag satte jeg mig så ned og plørede alligevel gennem sæson 1 og blev overraskende fænget af den. Nu betragter jeg den som næste generations "Friends", som den har mange ligheder med: "en gruppe unge New Yorkers mødes fast på en lokal pub/café og deler glæder og sorger om job, sex og kærlighed". De sidste par sæsoner har min interesse dog ebbet lidt ud igen, da jeg ikke føler, den kommer nogen vegne plotmæssigt. (Og først nu, efter at have skrevet alt det her, ser jeg, at du allerede har set den :p )

Neranders (6) skrev:
Big Bang Theory er en af de sjoveste serier jeg kender til, og det er ikke et must, at være fysiknørdet for at kunne grine med, selvom det giver lige det ekstra til oplevelsen.


Ikke et must at være fysiknørdet, nej, men måske tegneserienørd :p En popkulturel viden virker til at være ret nødvendig for at forstå 20% af vitserne. Resten handler selvfølgelig bare om sex(ualitet) og social akavethed, og her skulle alle kunne følge med. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: