Gravatar

#1 Thomsen 11 år siden

Vi søger publikum til en ny omgang "Quiz i en hornlygte" på DR2!

Det er igen Carsten Eskelund ("Den hvide lektie"), der er vært, og han får besøg af nogle af danmarks skæggeste hoveder: Blandt gæsterne er Frank Hvam, Hella Joof, Lasse Rimmer, Jan Gintberg, Simon Jul, Wulff & Morgenthaler, Sara Bro, Carsten Bang m. fl.

Vi byder på noget at drikke, kaffe, kage og forhåbentligt masser af gode grin.

Optagelserne finder sted i DR Byen i 2300 Kbh. S

Mandag 18/6 13.45 til 16.30
Tirsdag 19/6 13.45 til 16.30

Mandag 25/6 13.45 til 16.30
Tirsdag 26/6 13.45 til 16.30
Onsdag 27/6 13.45 til 16.30


Tilmeld jer på adressen [email protected]. Skriv hvor mange i kommer og hvilken dag!

Vi glæder os til se jer!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#2 BN 11 år siden

Thomsen (1) skrev:
han får besøg af nogle af danmarks skæggeste hoveder: Blandt gæsterne er Frank Hvam, Hella Joof, Lasse Rimmer, Jan Gintberg, Simon Jul, Wulff & Morgenthaler, Sara Bro, Carsten Bang m. fl.


These are indeed sad times!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 MOVIE1000 11 år siden

Jeg kan godt lide Carsten Bang og Lasse Rimmer. Og engang imellem Frank Hvamm kun hans stand up og få af hans sketch er sjove :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Kruse 11 år siden

MOVIE1000 (3) skrev:
Jeg kan godt lide Carsten Bang og Lasse Rimmer.


Sjovt, det er ellers to af dem jeg oftest nævner som eksempler på usjove og overvurderede komikere i Danmark :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 MOVIE1000 11 år siden

Kruse (4) skrev:
Sjovt, det er ellers to af dem jeg oftest nævner som eksempler på usjove og overvurderede komikere i Danmark :)


Jeg kan bare godt lide deres stil :)

Dem som jeg finder overvurderet er Lars Hjortshøj, Mick øgendahl, Rune Clan, Casper Christensen, Somin Talbot, Jan Gintberg, Omar Mazurk (eller hvordan det nu staves) osv.

De eneste jegrent faktisk kan lide udover Lasse og Carsten, er Christian Fuhlendorff og Anden (Til og med Anden på Coke, derfra synes jeg han triller ned ad bakke)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: