Gravatar

#1 filmkorn.dk 12 år siden

Peter Falk er død. 83 år gammel.

En charmerende fyr.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 Collateral 12 år siden

Manden havde været syg længe, og derfor er det måske meget godt at han får fred nu. Under alle omstændigheder er "Columbo" en fantastisk serie, som jeg er stolt af at eje, og med glæde vil gense mange gange i fremtiden. R. I. P. og mange tak.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 12 år siden

Utroligt nok lever Matlock stadig... husker ellers tydeligt et Simpsons afsnit for maaange år siden, hvor besse siger "Every show can be his last" om serien. Men ja, RIP til Columbo.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Åkepool 12 år siden

"Columbo" er altid en fornøjelse at lure lidt på.
Og ja, set i lyste af hans længerevarende sygdom, er det vel godt for ham og hans efterladte.

Men R.I.P.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 Spanner 12 år siden

As you wish.

Good night, grandpa
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 Lowkey 12 år siden

Det var sgu også på tide at han fik lov til at komme videre.
Jeg blev helt trist da jeg læste om hans situation for et par år siden.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#7 BN 12 år siden

Udover hans rolle som Columbo husker jeg ham bedst for hans samspil med Jill Clayburgh i tv-filmen 'Griffin and Phoenix: A Love Story (1976)' om to dødeligt syge mennesker, der mødes og forelsker sig i hinanden, og som begge ønsker at få det bedste ud af deres sidste tid. Det er ikke pladdersentimentalitet (som titlen måske kunne få én til at tro), men derimod humor og hverdagsdrama leveret af to dygtige skuespillere.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8 Kruse 12 år siden

R.I.P.

Jeg har aldrig set et afsnit af Columbo, men jeg har set Peter Falk i "Himlen over Berlin", hvor han er ganske forrygende.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 Antlion 12 år siden

Og hos John Cassavetes.

R.I.P.
Gravatar

#10 Davekryten 12 år siden

En charmerende fyr.

Tja. Bedere kan den vist ikke siges.

Columbo vil altid være min yndlings detektiv.
Men vil nu også huske Falk for bl.a. Murder by Death.

R.I.P.

Skriv ny kommentar: