Manuskriptforfatterne Michael Ferris og John Brancato, som har skrevet manuskriptet til “Terminator 3: Rise of the Machines”, skal stå bag genindspilningen af filmen “Westworld” fra 1973.

“Westworld” handler om en fremtidsverden hvor et feriested er omdannet til en tro kopi af det vilde vesten, hvor menneskeligende robotter har rollen som revolvermænd. Det går dog galt da robotterne begynder at gå amok. I den originale film spillede James Brolin og Richard Benjamin to ferierende gæster, mens Yul Brynner havde rollen som den karismatiske revolversvingende robot.

Den ene af filmens producere, Jerry Weintraub, håber at filmens anden producer, Arnold Schwarzenegger, også vil spille en rolle i filmen. Hvis stjernen fra “T3” accepterer vil han spille en af gæsterne i det virtuelle vilde vesten.

Det er den samme idé, men dette Westworld vil blive et meget større sted,” fortæller Weintraub om filmen.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 filmz-Mifan 20 år siden

ARG! Så find dog for fanden på noget nyt... Hvad går der dog galt med hollywoods fantasi...
Westworld er en af mine absolutte favoritter og, uden at være alt for dømmende, tror jeg også det vil være sådan efter en evt. genindspilning.
~ Mifan
Gravatar

#2 maniac 20 år siden

Hallo, Arnold skal sgu da spille robotten! Det er da den rolle han er skabt til
Gravatar

#3 Spanner 20 år siden

Jeg kan ikke komme på nogen skuespiller, der vil kunne leve op til Yul Brynner i originalen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 KEiZ 20 år siden

Findes den egentligt på dvd? R2??? til ingen penge?? :]
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#5 filmz-kr0oZe 20 år siden

Arnold r0x, og sådan er det bare.
Gravatar

#6 MikkelHJ 20 år siden

#4 TCM viser Westworld regelmæssigt.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#7 filmz-Erroneus 20 år siden

arrg nice, det var sq en fed film, havde helt glemt den, indtil jeg så den nyhed der :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Endnu en af de film som ikke behøver en remake. Jeg tænker med gru på hvordan det hurtigt kunne gå hen og blive en gang makværk, se blot en anden SiFi fra 70'erne - "Rollerball" - som totalt blev ødelagt.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#9 filmz-Kadann 20 år siden

#8 -

Det kunne man godt frygte.

En af mine venner kom faktisk med en fremragende idé til den film.. hvorfor ikke lade Yul Brynner spille rollen igen?

Robotten viser ingen mimik og ingen følelser på noget tidspunkt i filmen og med teknologien i dag, burde det være muligt at lave en digital "kopi" af Yul Brynner til at spille rollen.

Ellers tror jeg måske at Vin Diesel også ville være et emne til rollen som robotten..

Jeg håber bare at man holder den tro mod den gamle film og ikke begynder at give robotten alt for mange replikker.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: