”Yeah, baby, yeah!” Komikeren Mike Myers kan i et interview bekræfte, at et fjerde filmeventyr om den groovy, britiske superagent, Austin Powers, endelig er på vej.

“Austin Powers 4” vil dog have et større fokus på det misforståede onde geni, Dr. Evil (også spillet af Myers), i forhold til de tre foregående film i den populære serie om den småliderlige Austin og hans mojo-evner.

”Der er en færdigudviklet idé til den fjerde film, og jeg kan kun afsløre, at den er set ud fra Dr. Evils synspunkt, så hvis man sammenligner med da det var Austin med Dr. Evil, så er denne mere om Dr. Evil end Austin,” udtaler Myers.

Der foreligger dog endnu ingen udmeldinger om instruktør eller andre cast-medlemmer, men det forventes, at Seth Green vil vende tilbage som Dr. Evils søn, Scott – og selvfølgelig vil der formentlig bydes på et hav af cameo-roller fra kendte ansigter.



Vis kommentarer (44)
Gravatar

#1 Xerxeskosaurus 16 år siden

Jeg har ikke set nogle af de andre, er de gode?
Gravatar

#2 filmz-Kragmose 16 år siden

Yeah baby!
#1 Meget gode! imo at least ;)
Gravatar

#3 filmz-Kaffekongen 16 år siden

#1 De bedste platte komedier af nyere dato.
----------------------------------------
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
Gravatar

#4 MOVIE1000 16 år siden

ga vide hvad de tar fra James Bond denne her gang
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 enfilmnørd 16 år siden

Finder dem også ret underholdende.
Skurken er jo nok givet på forhånd, da tredje film slutter med at Dr. Evils søn, Scott bliver ny superskurk, og overtager fra faderen

Ser frem til denne film, selvom de til tider er ret tåbelige.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#6 filmz-mader 16 år siden

Etteren var fed, en ganske sjov film som ikke engang var i biffen herhjemme så vidt jeg husker. Blev dog positivt overasket da jeg så den på dvd...de efterfølgende film stinker dog, især nr 3 i serien. Hader når film blir en parodi på sig selv, hvad jeg synes nr 3 blev..
You talking to me!!!
Gravatar

#7 dyg 16 år siden

Så sent som i går gik jeg og tænkte: "Det var da egentligt godt, at Mike Myers ikke fik lavet flere film i den serie" - De første to var meget gode, men 3eren var godt nok ringe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 Hive 16 år siden

Fremragende film. På tide der kommer mere. :D
Gravatar

#9 HonoDelLoce 16 år siden

Selvom Mike Meyers jo har lavet mange sjove film, så er Austin Powers-filmene jo for ham, hvad Ace Ventura-filmene var for Jim Carrey.. En fri legeplads, hvor intet i teorien er for plat.. Og jeg synes det er genialt :D

Så jeg vil da glæde mig til en 4'er på samme måde, som jeg i lang tid håbede på en Ace Ventura 3..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 filmz-Anarion 16 år siden

FANTASTISK ide at kalde en film for Austin Powers og så lade hovedpersonen være en bi-person. Brilliant.

Skriv ny kommentar: