DreamWorks er nu klar med 3 billeder til fortsættelsen af deres succesfulde animationsfilm “Shrek”.

I “Shrek 2” tager Shrek, Æsel og Fiona afsted for at møde troldens svigerforældre og støder undervejs på mange nye eventyrfigurer som f.eks. Den Bestøvlede Kat.

På rollelisten over stemmer finder man Mike Myers, Eddie Murphy, Cameron Diaz, John Lithgow, John Cleese, Julie Andrews og Rupert Everett. “Shrek 2” får amerikansk premiere d. 21. maj.

Klik på overskriften for at se billederne.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 filmz-sniper_Nolight 20 år siden

glæder mig til mike myers i noget nyt!
sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight
Gravatar

#2 maniac 20 år siden

#1 noget nyt?? Nu er det jo en fortsættelse, så helt nyt kan man vel ikke kalde det :oP
Gravatar

#3 filmz-kant 20 år siden

Ehh... alle 3 billeder er fra Trailer'en... Hvor er det nye i denne nyhed ?
-------------------
Vildt!
-------------------
Gravatar

#4 Slettet Bruger [4067051294] 20 år siden

Heh, jeg synes nu det er dejligt med Ikari som staff, men nogle gange har han altså smidt nogle direkte dårlige nyheder op. Som denne. Den har jo ingen værdi, når traileren har været ude i lang tid.
But still, keep up the good work, Ikari.
Gravatar

#5 maniac 20 år siden

#4 Nu er det ikke bare Ikari du kan give skylden. Nyheden bliver jo godkendt af de andre admins før den kommer på forsiden. Jeg var selv ved at indsende denne nyhed, men var dog for langsom. Og jeg havde sgu ikke lagt mærke til billederne var fra traileren. Filmz-staff'et har nok heller ikke lagt mærke til det er fra traileren som I siger.
Men at der kommer en "dårlig" nyhed op, ødelægger vel ikke nogens dag :)
Det er vel bedre end hvis der overhovedet intet nyt var :P
Gravatar

#6 chandler75 20 år siden

Nyheden er hentet fra Coming Soon, som er en af de største internationale filmsider når det drejer sig om nyheder, og de har også nyheden som 'nyhed'.

Der er også mange der differer mellem trailere og såkaldte stills i flot kvalitet, som man jo kan tage sig god tid til at kigge på.

Og som maniac.dk siger skal nyheder først "godkendes" af en admin. Det samme gælder nyheder skrevet af admins - som skal godkendes af en anden admin.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 Kalle Ferm 20 år siden

Nyheder er godt. :-)
Det er jo heller ikke alle der har set traileren.

Keep up the good work!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: