Da filmen har enkelte episoder der gør den en smule tiltalende, vil nogle sikkert vil finde filmen underholdende. Men med mindre man finder narrestreger udført af trænede dyr for hylende morsomme, er der altså meget langt imellem de gode grin – og er man typen der ser mange film, er der ikke meget glæde ved “50 First Dates”. Det skulle da lige være den scene hvor Rob Schneider bliver gennembanket med et baseballbat, fordi tager man de filmhistoriske briller på er der en vis retfærdighed i den scene…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-jackhammer2002 19 år siden

#10 nu skal det ikke tages som egentlig kritik af din måde at anmelde film på, alles smag er jo forskelligt... efter min mening har flere komedier på det seneste bare fået ret lave karaktere, men der hjælper brugernes stemmer self med til at give en bedre gennemsnitsvudering...
Hvis det ikke længere gør ondt, så betyder det at du er død...
Gravatar

#12 Michael Andersen 19 år siden

Jeg ville også bare gøre det klart at filmen ikke har fået en lav karakter fordi det er komedie, men fordi det er en dårlig film :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13 weebs 19 år siden

En sød, sjov & god film... Ja god!...den er mindst på højde med alle Sandlers tideligere film. Jeg fangede mig selv op til flere gange sidde og grine højlydt med, og min kæreste sad og snøftede da der var romantiske pladder...så den virker efter hensigten! ;)

3½-4/6 her fra....selv om kæresten insisterer på 5/6 :D
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#14 filmz-Retep 19 år siden

er jeg den eneste som bemærkede noget underligt ved denne films navn:

samuels halvringe film hvor han var kemiker og opfandt et vidunder drug: the 51 state

sandlers idiotkomedie nummer 57: 50 first dates

udtal begge titler efter hinanden og se om du kan høre forskel :)
Gravatar

#15 chandler75 19 år siden

Haha, nice observation :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#16 filmz-hellspawndemonchildkiller 19 år siden

Tja, det er vel ikke så svært at regne ud at filmen er lort med instruktørens bagkatalog.
Gravatar

#17 ks 19 år siden

Jeg er ikke helt enig med anmeldelsen, jeg må indrømme at jeg heller ikke fandt den specielt sjov, men den er en af de mest romantiske film jeg længe har set. Den har en hel unik romantisk stemning, primært grundet den fantastiske kemi imellem Adam og Drew. Jeg synes desuden det er en stærk side at de dumme jokes osv til dels falder lige i baggrunden for en ret stærk historie, egentlig en af de få amerikanske komedier jeg har kunnet lide på det seneste, helt klart en film der er værd at se hvis man har en håbløs romantiker gemt indeni.
Gravatar

#18 filmz-ill 19 år siden

Frygtelig film, den var ikke sjov, den var ikke romantisk. Sikke en stinker
.
Gravatar

#19 filmz-Hytzon 19 år siden

Jeg synes nu at denne film faktisk er ret så god og stiller mig totalt uforstående overfor denne kritik. Ifølge IMDb (6.8 - hvilket er rimelig højt for en komedie) er jeg heller ikke alene om denne opfattelse - heldigvis. Rob Schneider og Sean Astin har nogle af de mest sorte og grinagtige indlæg i filmen. Man må gøre sig klart at denne film mest tiltaler unge mennesker med hang til mandril humor eller lignende, men den fortjener i hvert fald mere end 2 stjerner!
Gravatar

#20 filmz-belli 19 år siden

jeg synes at filmen er god. Ikke den bedste, men den er hvad man kan forvente

Skriv ny kommentar: